نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

تاریخ انتشار بلوری فیلم Knives Out اعلام شد

بخش محصولات خانگی شرکت لاینزگیت تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Knives Out را تایید و اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Knives Out (چاقوکشی) تایید و اعلام شده است. بخش محصولات خانگی شرکت لاینزگیت اعلام کرد که در ابتدا نسخه دیجیتالی این فیلم در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ (۱۸ بهمن امسال) منتشر خواهد شد و در ادامه شاهد انتشار نسخه خانگی و فیزیکی فیلم چاقوکشی که شامل نسخه 4K Ultra HD، بلوری و DVD می‌شود، در تاریخ ۲۵ فوریه (۶ اسفند) خواهیم بود. انتظار می‌رود که فیلم Knives Out دارای محتوای اضافه از جمله صحنه‌های حذف شده، پشت صحنه ساخت و غیره نیز باشد. فیلم Knives Out در ماه آذر امسال روی پرده‌های سینما رفت و این فیلم بسیار موفق و تحسین شده تا به امروز بیش از ۲۷۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده که این فروش شامل ۱۴۷.۵ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۱۳۱.۵ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. شما در ادامه می‌توانید تصویر روی جلد نسخه خانگی فیلم چاقوکشی را مشاهده کنید:

فیلم Knives Out

دنیل کریگ، کریس ایوانز، آنا د آرماس، جیمی لی کرتیس، مایکل شنون، کیت استنفیلد، تونی کولت، کاترین لانگفورد، کریستوفر پلامر، دان جانسون و جیدن مارتل، از جمله بازیگرانی بازیگرانی هستند که در فیلم Knives Out حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم Knives Out داستان کارآگاهی را دنبال می‌کند که در حال بررسی قتلی است که خانواده شخص به قتل رسیده در مرکز این پرونده عجیب و غریب و بسیار مرموز قرار دارد. درواقع تمرکز فیلم روی قتل هارلان ترومبی است که حال تمامی اعضای خانواده او مظنون به قتلش هستند. رایان جانسون، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای)، فیلم Brick (آجر) و فیلم Looper (لوپر)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Knives Out را بر عهده داشته است. 

همچنین دنباله فیلم Knives Out نیز در دست ساخت است که جانسون اکنون در حال نوشتن فیلمنامه این فیلم است و همچنین دنیل کریگ نیز قرار است بار دیگر نقش کارآگاه بنوا بلنک را در فیلم Knives Out 2 بازی کند. همچنین فیلم Knives Out اخیرا تنها نامزد دریافت یک جایزه اسکار شده است. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده