نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

Wasteland Remastered ماه آینده برای پی سی و ایکس باکس وان منتشر می‌شود

نسخه‌ بازسازی شده‌ بازی کلاسیک، نقش‌آفرینی و پساآخرالزمانی Wasteland آماده‌ی انتشار برای پلتفرم‌های پی‌سی و ایکس‌باکس‌وان است.

استودیوی inXile Entertainment در پست توییتری امروز خود، تاریخ ۲۵ فوریه (۶ اسفند) را برای زمان انتشار بازی Wasteland Remastered اعلام کرده است.

در حال حاضر تنها نسخه‌ی دیجیتالی این بازی برای پلتفرم‌های پی‌سی (فروشگاه ویندوز، استیم و GOG) و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار خواهد گرفت. این بازی همینطور در سرویس ایکس‌باکس گیم پس (Xbox Game Pass) نیز قرار دارد. هنوز درباره‌ی پشتیبانی نسخه‌ی پی‌سی این بازی در سرویس Game Pass خبری منتشر نشده است. در حال حاضر در مورد انتشار نسخه‌ی نینتندو‌سوییچ و پلی‌استیشن 4 این بازی اطلاعاتی منتشر نشده است. البته اکانت توییتر Wasteland این احتمال را در آینده رد نمی‌کند. استودیوی inXile فرایند توسعه‌ نسخه‌ی بازسازی شده‌ی این بازی را با همکاری Krome Studios (که بیشتر با بازی Ty the Tasmanian Tiger شناخته می‌شود) و ازطریق ارتقاء کیفیت جلوه‌های صوتی و تصویری آن انجام داده است.

تصاویری که در ماه نوامبر سال گذشته در حساب توییتر این استودیو منتشر شده، کیفیت این نسخه را با نسخه اصلی Wasteland مقایسه می‌کند.

Wasteland Remastered

Wasteland Remastered

Wasteland اولین‌بار در سال ۱۹۸۸ منتشر شد و از اولین بازی‌هایی است که از سیستم Persistent World استفاده می‌کند. درواقع این سیستم به بازیسازان اجازه می‌دهد که دنیایی در بازی تعبیه کنند که به‌صورت خودکار در حال بزرگ‌ شدن است و به‌خودی‌خود محیط‌های جدیدی را طراحی می‌کند. این بازی در سال ۲۰۱۳ و قبل از انتشار بازی Wasteland 2 ازطریق فروشگاه استیم برای دومین بار منتشر یا به اصطلاح بازنشر شد. نسخه Director’s Cut بازی Wasteland 2 نیز از آن زمان برای تمامی سیستم‌های نسل فعلی منتشر شده است. علاوه‌بر این، بازی Wasteland 3 نیز در حال حاضر در مراحل نهایی توسعه قرار دارد و در تاریخ ۱۹ می (۳۰ اردیبهشت ۹۹) منتشر می‌شود.

عدم موفقیت شرکت Interplay برای خرید مجدد لایسنس بازی‌های Wasteland موجب شد تا به فکر توسعه‌ی بازی اورجینال Fallout بیافتند. اگر برای آشنایی با مبدأ اصلی این مجموعه‌ی محبوب، کنجکاو بوده اما تمایلی برای تقلا کردن با یک رابط کاربری ۳۰ ساله را ندارید، انتظار تقریباً به پایان رسیده است!


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده