// پنجشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۱

جدیدترین بازی های اندروید و آیفون؛ از Tetris تا G.I. Joe: War on Cobra

این هفته از بازی فوتبالی و سرگرم کننده Dream League Soccer 2020 گرفته تا دو بازی Destiny of khando و TaniNani را برای اندروید و iOS داریم.

در هفته منتهی به بهمن ماه، بازی‌های متنوع و جالبی برای موبایل عرضه شده است. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های نقش آفرینی هستید، بازی اندروید و آیفون Arknight می‌تواند تجربه‌ی خوبی را در اختیار شما قرار دهد. این در حالی است که کاربران بازی‌های داستان محور و ماجراجویی، می‌توانند بازی آیفون Will: A Wonderful World را تجربه کنند. در ادامه نگاهی مختصر به بازی‌های عرضه شده در هفته منتهی به بهمن ماه خواهیم داشت.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید. شما همچنین می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید به لینک دانلود و معرفی صدها بازی اندروید دسترسی داشته باشید.

All Hams on Deck

All Hams on Deck

All Hams on Deck یک بازی مستقل و جذاب است که سعی دارد گیم‌پلی با سرعت بالا را در اختیار کاربران قرار دهد. در جریان این بازی، بازیکن هدایت یک خوک را برعهده می‌گیرد که باید سکه‌ها را جمع‌آوری کند.

دانلود بازی All Hams on Deck

Arknights

Arknights

در جریان بازی Arknights، بازیکنان هدایت یکی از اعضای Rhodes Island را برعهده می‌گیرند که باید علت یک بیماری نامشخص را شناسایی و درکنار امیا، رهبر خود، آن را از بین ببرند.

Catfall

Catfall

در بازی Catfall، بازیکن در نقش گربه‌ای قرار می‌گیرد که از بالای یکی از مرتفع‌ترین ساختمان‌های شهر به پایین می‌پرد. شما باید در طول مسیر رسیدن گربه به زمین، از موانع و اشیاء داخل بازی دوری کنید.

دانلود بازی Catfall

Deck & Dungeon

Deck & Dungeon

Deck & Dungeon یک بازی نقش‌آفرینی است که استودیو سازنده از شخصیت‌هایی برای بازی خود استفاده کرده است که هرکدام از آن‌ها داستان مخصوص‌به خود را روایت می‌کنند. ازاین‌رو بازیکنان به‌خوبی می‌توانند خود را در جهان بازی فرض کنند.

دانلود بازی Deck & Dungeon

Destiny of Khando

Destiny of Khando

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های دوبعدی با طراحی‌های پیکسلی هستید، Destiny of Khando گزینه‌ی مناسبی برای شما است. ساختار این بازی اکشن پلتفرمر درکنار روایت داستان آن، موردی است که کاربران را سرگرم خواهد کرد.

دانلود بازی Destiny of khando

Dream League Soccer 2020

Dream League Soccer 2020

بازیکنان در جریان بازی Dream League Soccer 2020 می‌توانند تیم رویایی خود را از میان ۳۵۰۰ بازیکن لایسنس شده فوتبال، تشکیل دهند. جلوه‌های بصری و مکانیسم‌های گیم‌پلی Dream League Soccer 2020، از مواردی است که می‌تواند برای ساعت‌ها سرگرم کند.

دانلود بازی Dream League Soccer 2020

G.I. Joe: War on Cobra

G.I. Joe: War on Cobra

G.I. Joe: War on Cobra یک بازی استراتژی آنلاین است که بازیکن باید یکی از تیم‌های درنظر گرفته شده را انتخاب کند و به رقابت با سایر بازیکنان بپردازد. همچنین تیم سازنده از قهرمان‌های گروه G.I Joe و شخصیت‌های شرور کبرا برای سرگرم کردن مخاطب استفاده کرده است.

دانلود بازی G.I. Joe: War on Cobra

Grand Mountain Adventure

Grand Mountain Adventure

Grand Mountain Adventure، یک بازی بی‌انتها و ثبت رکورد است که بازیکن را در نقش یک اسکیت سوار قرار می‌دهد. ساختار موانع و طراحی محیط بازی به‌گونه‌ای است که باعث می‌شود مخاطب به دفعات متعددی، بازی را تجربه کند.

دانلود بازی Grand Mountain Adventure

Mindframe Arena

Mindframe Arena

Mindframe Arena را می‌توان یک بازی خانوادگی دانست که به‌واسطه‌ی ساختار برد گیم خود به‌خوبی می‌توانید از آن درکنار دوستان یا خانواده خود استفاده کنید و لذت ببرید. بازیکنان به بیش از ۱۰۰ سطح مختلف دسترسی دارند و می‌توانند جادو و کاراکترهای مختلفی را آزاد کنند.

دانلود بازی Mindframe Arena

Retro Bowl

Retro Bowl

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های ورزشی آرکید هستید، بازی Retro Bowl می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. Retro Bowl یک بازی آرکید از ورزش فوتبال آمریکایی است که تیم سازنده سعی کرده درکنار ارائه یک تجربه متفاوت، از قوانین این ورزش هم استفاده کند.

دانلود بازی Retro Bowl

RPG Maiden Tower

RPG Maiden Tower

Maiden Tower روایت‌گر داستان تهاجم Alroval Empire به Maiden Tower است و شما در نقش یکی از قهرمان‌های بازی، باید امپراطوری را از سرزمین خود خارج کنید. وجود داستانی دراماتیک با شخصیت‌های متنوع، از مواردی است که می‌تواند شما را سرگرم کند.

دانلود بازی RPG Maiden Tower

TaniNani

TaniNani

در جریان بازی TaniNani، بازیکن باید با جابه‌جا کردن بخش‌های مختلفی از محیطی که در آن قرار دارد، شرایط را برای عبور کاراکتر بازی فراهم کند و کریستال‌های قرار داده شده را هم جمع‌آوری کنید.

دانلود بازی TaniNani

Tetris

Tetris

Tetris یکی از سرگرم کننده‌ترین و قدیمی‌ترین بازی‌هایی است که کاربران در هر زمان و مکانی می‌توانند از تجربه‌ی آن لذت ببرند. در جریان بازی‌های عرضه شده در هفته منتهی به بهمن ماه، شاهد عرضه Tetris هستیم که به‌واسطه‌ی مراحل مختلف، می‌تواند کاربران را حسابی سرگرم کند.

دانلود بازی Tetris

Trench Racer

Trench Racer

در جریان بازی Trench Racer، بازیکن در نقش هواپیمایی قرار می‌گیرد که باید در مسیر خود که شامل تونل‌های مختلف می‌شود، سایر هواپیماها را از بین ببرد و مراقب موانع قرار داده شده در محیط هم باشد.

دانلود بازی Trench Racer

Vilmonic

Vilmonic

Vilmonic را می‌توان یک شبیه‌ساز بامزه و سرگرم کننده از زندگی واقعی دانست. بازیکن در طول تجربه خود باید ساختمان‌ها و ابزارهای مختلفی را بسازد تا بتواند روند بازی را پیش ببرد. همچنین طراحی پیکسلی بازی، موردی است که باعث جذابیت بیشتر Vilmonic شده است.

دانلود بازی Vilmonic

Will: A Wonderful World

Will: A Wonderful World

در بازی Will: A Wonderful World، بازیکنان هدایت کاراکتری را برعهده می‌گیرند که پتانسیل تغییر سرنوشت را دارد، اما باید در طول تجربه بازی به این مورد توجه داشته باشید که تغییر سرنوشت، باعث تغییر آینده و زندگی سایر شخصیت‌ها هم می‌شود.

دانلود بازی Will: A Wonderful World

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده