// پنجشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۹

اچیومنت های استیم بازی FTL: Faster Than Light طی هفت روز آتی در دسترس قرار می‌گیرد

استیم بالاخره سال‌ها پس از انتشار Faster Than Light اچیومنت‌هایی برای این بازی در نظر می‌گیرد.

۷ سال از انتشار اولیه‌ی بازی Faster Than Light یا به اختصار FTL می‌گذرد و حال اچیومنت‌های استیم این بازی، اگر همه چیز طبق برنامه پیش رود، تا هفت روز آینده در دسترس قرار می‌گیرد. زمانی‌که استودیوی سابست گیمز (Subset Games) برای اولین‌بار بازی FTL را در سبک استراتژی فضایی در سال ۲۰۱۲ منتشر کرد، مجموع ۵۱ اچیومنت در این بازی قرار داشت که بازیکنان با تجربه کردن بازی می‌توانستند این اچیومنت‌ها را به دست آورند، اما این اچیومنت‌ها جزوی از سیستم اچیومنت‌های استیم نبودند. 

حال با آپدیت پیش روی بازی FTL، استیم اچیومنت برای این بازی فعال خواهد شد و این به آن معنا است که طرفداران این بازی می‌توانند دستاوردهای خود در بازی را با رقیبان خود به اشتراک بگذارند. همه ۵۱ اچیومنت بازی هم‌اکنون در استیم قابل مشاهده هستند، اما تا روز انتشار آپدیت بازی در دسترس نخواهند بود. با کمی مقایسه می‌توان متوجه شد که این اچیومنت‌ها همان چالش‌های داخل بازی هستند.

پس اگر تاکنون چشم انتظار استیم اچیومنت برای ساخته استودیو سابست گیمز بوده‌اید، آرزویتان بالاخره برآورده خواهد شد. حتی اگر هم به‌دنبال چنین چیزی نبودید، این فرصت بهانه خوبی است تا دوباره به FTL بازگردید و چند صد ساعت دیگر در فضا غرق شوید. آیا این اثر را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را در رابطه با این بازی با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده