نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹

تهیه کننده فیلم سینمایی سه کام حبس از این فیلم صحبت کرد

ساسان سالور، تهیه‌کننده فیلم سینمایی سه کام حبس در از وضعیت این فیلم سینمایی سخن گفته است.

فیلم سینمایی «سه کام حبس» ساخته سامان سالور است. این فیلم ایرانی یکی از فیلم‌های حاضر در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر است. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، ساسان سالور، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «سه کام حبس» در باب وضعیت این فیلم سینمایی صحبت‌هایی کرده است. او در صحبت‌های خود «سه کام حبس» را فیلمی اجتماعی خوانده است. سالور همچنین اطلاعاتی از وضعیت تولید «سه کام حبس» به دست داده است. ساسان سالور درباره وضعیت فنی «سه کام حبس» گفت:

این روزها مشغول انجام آخرین مراحل فنی این فیلم هستیم به طوری که ساخت موسیقی توسط ستار اورکی و صداگذاری تا اوایل هفته آینده به اتمام می‌رسد همچنین بخشی از کارهای فنی «سه کام حبس» مربوط‌به ویژوآل افکت می‌شود که آن هم در دست انجام است. از همین رو فکر می‌کنم تا اواسط هفته آینده این فیلم به‌طور کامل آماده نمایش می‌شود.

او در ادامه فیلم سینمایی «سه کام حبس» را به قرار زیر فیلمی اجتماعی خواند:

هر چند نمی‌توانم تا پیش از اکران فیلم، حرفی از موضوع آن بزنم اما باید عنوان کنم که «سه کام حبس» به یک معضل جدی اجتماعی حال حاضر می‌پردازد که در خانه خیلی از ما وجود دارد. البته تقریبا هر فیلمی تا به امروز ساخته‌ام حساسیت‌هایی داشته است. برای مثال یادم است برای «بدرود بغداد» هم که من در تیم تولید آن بودم، زمانی‌که قرار شد به‌عنوان نماینده ایران به اسکار معرفی شود به خاطر ۲ سکانس، دوستان با ما صحبت‌هایی داشتند. به هر حال پرداختن به یک سوژه اجتماعی سختی‌های خاص خود را دارد.

فیلم سه کام حبس

ساسان سالور در باب موضوع فیلم سینمایی «سه کام حبس» گفت:

«سه کام حبس» از یک معضل بزرگ اجتماعی حرف می‌زند که خیلی از خانواده‌ها با آن درگیر هستند و ربطی به سطح سواد، فرهنگ و طبقه اجتماعی ندارد، یعنی ممکن است این اتفاق در هر خانه ای وجود داشته باشد. به نظرم نقطه قوت «سه کام حبس» فیلمنامه آن است چراکه قدرتمند و خوب است و ماحصل آن فیلمی شده که قابل دفاع است.

ساسان سالور درنهایت گفت:

معمولا فیلم‌های ما به واسطه اینکه بخشی از حقایق اجتماعی را بیان کرده‌اند گاهی در نمایش عمومی دچار مشکل شده‌اند و حتی گاهی به سیاه نمایی محکوم شده‌ایم اما امیدوارم در این پروژه دوستان با این زاویه دید به فیلم نگاه نکنند.

فیلم سینمایی «سه کام حبس» با بازی بازیگرانی مانند محسن تنابنده، پریناز ایزدیار، سمیرا حسن پور، متین ستوده، محمود نظرعلیان، یدالله شادمانی، محمد اشکان فر و علیرضا مهران جلوی دوربین رفته است. شما کاربران زومجی درباره صحبت‌های ساسان سالور چه نظری دارید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده