// چهار شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Cooking Fever؛ لذت آشپزی

Cooking Fever یک بازی آرکید است که سعی دارد تجربه بامزه‌ای از آشپزی کردن و اداره یک رستوران یا فست فود را در اختیار مخاطب قرار دهد.

در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ یک بازی آرکید رفته‌ایم که بازیکنان را در نقش یک آشپز قرار می‌دهد. بازی اندروید و آیفون Cooking Fever، ساخته استودیو Nordcurrent، یک بازی آرکید آشپزی است که درکنار آشپزی کردن، باید یک مدیر خوب هم باشید. درواقع ظاهر بازی شبیه‌به بازی‌های آرکید است، اما تیم سازنده سعی کرده با اضافه کردن آیتم‌های شبیه‌سازی، ساختار بازی را بیش‌ازپیش جذاب‌تر و بازیکنان را به‌چالش بکشد. از نظر داستان، بازی آیفون و اندروید Cooking Fever فاقد داستان است. بازی شما را از همان ابتدا در نقش یک آشپز فست فود داخل شهر قرار می‌دهد که سعی دارد بهترین غذا را در اختیار مشتری‌های خود قرار دهد. 

Cooking Fever

هر مشتری زمان انتظار مخصوص‌به خود را دارد که نباید بگذارید این نوار کم شود

با شروع بازی موبایل Cooking Fever، وارد بخش آموزشی می‌شوید؛ جایی‌که در جریان یک مرحله ساختار بازی و آشپزی کردن را یاد خواهید کرد. جهان Cooking Fever تشکیل شده از فست فود و رستوران‌های مختلف که هرکدام از آن‌ها در یک سطح مشخص در دسترس شما قرار می‌گیرد. درواقع هر رستوران یا فست‌ فود همانند یک مرحله است. در ادامه این مراحل از زیر مجموعه‌های مختلفی تشکیل شده‌اند که باید آن‌ها را تکمیل کنید. نوع عملکرد شما در هر سطح باعث می‌شود تا از یک تا سه‌ستاره را دریافت کنید. به‌عبارتی هرقدر که بتوانید در سرعت بیشتری سفارش‌های مشتری‌های خود را کامل کنید، امتیاز و پول بیشتری را دریافت می‌کنید که در دریافت ستاره تاثیر گذار هستند. نحوه‌ی انجام بازی هم بدین شکل است که هر مشتری سفارش خود را ثبت می‌کند، در ادامه شما باید سفارش او را انجام دهید. برای مثال، اگر شخصی همبرگر سفارش می‌دهد، باید برگر را سرخ کنید و آن را داخل نان بگذارید و در اختیار مشتری قرار دهید. همچنین هر مشتری زمان انتظار مخصوص‌به خود را دارد که نباید بگذارید این نوار کم شود. اگر مشتری از نوع عملکرد شما راضی نباشد، پول زیادی را کسب نخواهید کرد. همچنین هر سطح با یک هدف مشخص آغاز می‌شود. برای مثال، باید بتوانید ۱۲۰ سکه کسب کنید. دراین‌میان راه و روش‌های مختلفی وجود دارد که باعث می‌شود سرعت شما بالاتر برود و عملکرد بهتری داشته باشید.

Cooking Fever

برای مثال همیشه یک ساندویچ اضافه روی میز داشته باشید، این کار باعث می‌شود تا مشتری‌ها مدت زمان کمتری منتظر بمانند. رفته رفته، با کسب سکه می‌توانید موارد مختلفی را ارتقا دهید. برای مثال ماهی‌تابه‌های خود را افزایش دهید یا جنس آن‌ها را بهتر کنید. این مورد در سرعت عملکرد شما و همچنین سرعت آماده شدن غذا کمک بسیاری می‌کند. تیم سازنده از المان‌های شبیه‌ساز هم در بازی خود استفاده کرده است که گیم‌پلی شما را جذاب‌تر می‌کند. در بازی اندروید و آیفون Cooking Fever باید پول خود را به‌خوبی مدیریت کنید. برای اینکه رستوران یا فست فود خود را به یک مکان سرگرم کننده و جذاب نسبت‌به قبل تبدیل کنید، می‌توانید از میز و صندلی‌های بهتر یا تلویزیون‌های مدرن جهت پخش برنامه‌های مختلف استفاده کنید. از نظر طراحی هم استودیو Nordcurrent سعی کرده از دستور غذایی‌های متعددی برای بازی آیفون و اندروید Cooking Fever استفاده کند تا کاربران تجربه‌ای غنی و لذت بخش را کسب کنند. بااین‌تفاسیر، اگر به‌دنبال یک بازی سرگرم کننده در سبک آشپزی می‌گردید، Cooking Fever می‌تواند تجربه‌ی خوبی را در اختیار شما قرار دهد. در زیر هم می‌توانید تریلر بازی موبایل Cooking Fever را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Cooking Fever


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده