نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۰

جیپورت: پلی استیشن پلاس را چطور ارزان بخریم؟

همانند بسیاری از شرکت‌ها، شرکت سونی نیز به منظور ارائه بخشی از امکانات و قابلیت‌هایش در قالب عضویت ویژه افراد در سال ۲۰۱۰ از قابلیتی به نام پلی‌استیشن پلاس رونمایی کرد که شبکه PSN و کاربران آن را به‌ شدت تحت تاثیر قرار داد.

پلی استیشن پلاس یا PSN چیست؟

امروزه دریافت بازی‌ها به‌صورت نسخه دیجیتالی و سرویس‌های اشتراکی بازی بسیار بیشتر از نسخه‌های فیزیکی بازی‌ها مورد استقبال کاربران قرار گرفته و دیسک‌های فیزیکی جای خود را به نسخه‌های دیجیتالی داده‌اند. این قاعده شامل حال شرکت سونی نیز است. اشتراک پلاس سونی امکان بهره‌مندی از محتوای آنلاین را به کاربران سونی می‌دهد. برای تجربه بازی‌های آنلاین، حتما باید عضو پلی‌استیشن پلاس باشید و درغیر این ‌صورت نمی‌توانید بازی‌های آنلاین را حتی در صورت خریداری، تجربه کنید. اشتراک پلی‌استیشن پلاس قابلیت استفاده در تمامی کنسول‌های پلی‌استیشن 3، PS4 و پلی‌استیشن ویتا را دارد.

ویژگی‌های پلی‌استیشن پلاس

  • قابلیت چند نفره بازی کردن به‌صورت آنلاین و جهانی
  • ارائه بازی‌های رایگان به مشترکین به‌صورت ماهانه
  • بهره‌مندی از تخفیف‌های گوناگون هفتگی و ماهانه
  • ارائه DLC‌های بازی مختلف به‌صورت رایگان در ماه
  • ارائه تم‌ها و آیکون‌های پولی به‌صورت رایگان در ماه
  • ارائه فضای ذخیره ابری برای ذخیره آنلاین بازی

قیمت پلی‌استیشن پلاس چقدر هست؟

قیمت اشتراک پلاس بسته به مدت زمان اشتراک و کشور حساب کاربری پلی‌استیشن شما متفاوت است. اشتراک یک ماهه، سه‌ماهه و یک ساله، رایج‌ترین کارت‌های پلی‌استیشن پلاس در دنیا هستند.

درحال حاضر میانگین قیمت پلی‌استیشن پلاس یک ماهه: ۱۴۵.۰۰۰ تومان، سه‌ماهه: ۳۹۰.۰۰۰ تومان، یک ساله: ۸۰۰.۰۰۰ تومان است که روزانه نسبت به قیمت ارز تغییرات دارد.

جیپورت

به چه صورت پلاس را ارزان بخریم؟

۱. خرید پلاس 14 روزه ۶ تومنی

پلی‌ استیشن پلاس ۱۴ روزه به شما اجازه می‌دهد تا با تمامی یوزرهای کنسول، آنلاین بازی کردن را تجربه کنید. در ماه ۲ بازی رایگان و تخفیف‌های زیادی در استور قرار می‌گیرد که با خرید پلاس 14 روزه قابل دسترسی هستند و ۷ روز هم سرویس جدید PSNow توسط فروشگاه روی آن‌ها فعال شده است که دسترسی به بیش از ۸۰۰ بازی قدیمی را به شما می‌دهد و پیشنهاد ‌می‌کنیم تجربش کنید. شما می‌توانید در ۲۴ ساعت شبانه روز از Gport.ir که تنها فروشگاه پلاس ۱۴ روزه با نماد اعتماد دو ستاره است خرید کنید و به‌صورت آنی اطلاعات پلاس خود را دریافت کنید. تمامی پلاس‌های اقتصادی قانونی هستند و دارای گارانتی مادام العمر هستند. پلاس ۱۴ روزه اقتصادی خدمتی جدید از تیم تجاری Gport برای کاهش هزینه‌ها در شرایط بد اقتصادی است که جایگزین مناسبی برای پلاس‌های ماهانه گران‌قیمت و پلاس‌های هکی و غیر قانونی است. پلاس‌های ۱۴ روزه تریال توسط کردیت کارت فروشگاه فعال می‌شوند و شما فقط ۶ تومن بابت فعالسازی پرداخت می‌کنید.

۲. خرید اشتراکی با دوستان

شما می‌توانید پلاس‌های یک ماهه، سه‌ماهه، یک ساله را با یکی از دوستان خود به اشتراک بگذارید و به اینصورت هزینه خرید پلاس برای هر نفر صفر می‌شود، این امکان فقط برای گیفت کارت‌های پلاس است.

ریکاوری اکانت PSN

اکانت من هک (دزدیده) شده باید چه کار کنم؟

شما می‌توانید با اتصال به پشتیبانی سونی کشور اکانت اقدام به ریکاوری اکانت PSN خود کنید، در صورتی که موفق به انجام آن نشدید می‌توانید از خدمات بازیابی اکانت‌های هک شده و بن شده جیپورت استفاده کنید.

به چه صورت اکانت قانونی PS4 ارزان بخریم؟

خرید اکانت قانونی PS4 در ظرفیت ۱، ۲ و ۳ در طرح اکانت شیرینگ PS4 بسیار محبوب شده و جای خرید بازی PS4 گرفته، امکان خرید به‌صورت اجاره ای و زمانی هم اضافه شده که بتوان بدون دغدغه قیمت بهترین بازی‌های روز دنیا را بازی کرد، امکان خرید قسطی بازی هم یکی دیگر از امکانات جذاب سایت Gport است که به‌عنوان بزرگ‌ترین و معتبرترین پلتفرم خرید اکانت قانونی PS4 شناخته می‌شود، با خرید اکانت‌های PS4 هم در قیمت و هم در زمان صرفه‌جویی کنید و همچنان برای کنسول مفید است به‌دلیل اینکه بازی‌های دیجیتالی بدون استفاده از CD-RAM و با استفاده از حاقظه خود کنسول قابل اجرا هستند. همچنین اکانت‌های قانونی دارای گارانتی مادام العمر و قابل فروش مجدد هستند شما می‌توانید بعد از خرید اکانت‌های PS4 آن‌ها را سریعا در سایت بفروشید.

ورود به سایت جیپورت

https://gport.ir

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده