// چهار شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

بازی Mortal Kombat Kollection در PEGI درجه بندی سنی شد

اخیرا نام بازی Mortal Kombat Kollection در وب‌سایت PEGI که وظیفه‌ی تعیین درجه سنی بازی‌ها را بر عهده دارد، برای چند پلتفرم قرار گرفت.

پیش‌تر بود که زمزمه‌های ساخت یک مجموعه از ریمستر نسخه‌های مختلف Mortal Kombat توسط شرکت برادران وارنر به‌گوش می‌رسید. اگرچه این اخبار چند بار تایید و رد شد، اما حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی، ظاهرا قرار است این مجموعه واقعا ساخته شود یا در حال ساخت است. به‌تازگی نام بازی Mortal Kombat Kollection در وب‌سایت PEGI که کوتاه‌شده‌ی Pan European Game Information است و وظیفه‌ی تعیین درجه سنی بازی‌ها را برعهده دارد، ثبت شده است. نام بازی Mortal Kombat Kollection Online برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 4 و نینتندو سوییچ به چشم می‌خورد و درجه سنی ۱۸ سال را به‌دلیل داشتن صحنه‌های خشن دریافت کرده است. می‌توانید اطلاعات ذکر شده را در این لینک مشاهده کنید.

Mortal Kombat Kollection

همان‌طور که در بالا نیز می‌توانید مشاهده کنید، این مجموعه شامل ریمستر سه‌گانه‌ی اصلی مورتال کامبت است که کاربران و طرفداران بارها تقاضای ساخت آن را داشته‌اند. همچنین برای این مجموعه به مواردی مانند گیم‌پلی، گرافیک و ویژگی‌های آنلاین بهبود یافته اشاره شده است. همان‌طور که پیش‌تر در زومجی خواندید، در اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی بود که اخباری مبنی بر کار کردن استودیو Blind Squirrel Games روی این مجموعه منتشر شد (سازنده مجموعه BioShock: The Collection)؛ اما به‌سرعت شرکت .Warner Bros اعلام کرد که قصد ندارد ادامه ساخت مجموعه Mortal Kombat Kollection را به این استودیو واگذار کند. شرکت برادران وارنر دلیل این امر را این‌گونه بیان کرد که نمی‌تواند ساخت چنین مجموعه بزرگ و مهمی را به استودیویی بدهد که تا پیش از این نتوانسته است هیچ بازی‌ای را به‌طور کامل بسازد.

نظرات خود را در مورد این خبر با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده