// چهار شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

سازنده‌ی بازی Godfall: تریلر فاش شده از ساخت قدیمی بازی بوده است

سازندگان بازی Godfall تایید کردند که ویدیو فاش شده نسخه‌ای ابتدایی از بازی بوده است.

اولین‌بار در طی رویداد The Game Awards 2019، بازی Godfall توسط استودیو CounterPlay و گیرباکس برای پلی‌استیشن 5 و پی سی معرفی شد و تاکنون اطلاعاتی اندکی از روند توسعه‌ی بازی در اختیار طرفداران گذاشته شده است. چندی پیش یکی از کاربران سایت ردیت ویدیوی کوتاه هفت ثانیه‌ای از این بازی را منتشر کرد که بخش‌های بسیار کوتاهی را از گیم‌پلی بازی Godfall نمایش می‌داد و در ادامه نسخه کامل این تریلر نیز فاش شد. به‌نظر می‌آمد که این ویدیو یک تریلر داخلی برای اعضای استودیو بوده است که نگاهی به بازی ساخته شده خود بیندازند و هم‌اکنون این خبر نیز تایید شد.

توسعه‌دهندگان بازی Godfall ازطریق صفحه‌ی توییتر رسمی خود تأیید کردند که این تریلر قدیمی است یا به‌طور دقیق‌تر این ویدیو مربوط‌به یک سال پیش و ضبط شده روی پی‌سی بوده است. آن‌ها اعلام کردند که این بازی از چیزی که در ویدیو فاش شده دیدیم بسیار فاصله گرفته است و مشتاق هستند تا روند پیشرفت این بازی را با طرفداران به اشتراک بگذارند. بنابراین، اگر از تریلر فاش شده چندان راضی نبودید بهتر است امید خود را از دست ندهید. سازندگان این بازی در توییت خود اعلام کردند:

ما می‌توانیم تأیید کنیم که تریلر فاش شده یک ویدیو قدیمی است که یک سال پیش روی پی‌سی ضبط شده که این تریلر به‌عنوان بخشی از یک نمایش برای اعضای داخلی استودیو بوده است. ما از هیجان شما انرژی می‌گیریم و مشتاقیم تا به شما نشان دهیم که تا چه اندازه این بازی پیشرفت کرده است. منتظر جزئیات دقیق‌تری در این‌باره باشید!

بازی گادفال برای پی‌سی و پلی‌ استیشن 5 عرضه خواهد شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده