// چهار شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۰

فصل دوم و سوم Telltale's Walking Dead در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار گرفت

کاربران نینتندو سوییچ هم‌اکنون می‌توانند فصل دوم و سوم بازی Telltale's Walking Dead را ازطریق فروشگاه eShop خریداری و تجربه کنند.

درگذشته فصل اول و انتهایی بازی The Walking Dead ساخته استودیو تل‌تیل گیمز (Telltale Games) برای کاربران نینتندو سوییچ در دسترس قرار گرفته بود. پس از بسته شدن این استودیو و در اختیار گرفتن امتیاز ساخت و نشر Telltale's Walking Dead توسط رابرت کرکمن، کارگردان Telltale's Walking Dead و موسس Skybound Entertainment، اعلام شد که The Walking Dead: Season Two و The Walking Dead: A New Frontier، در سپتامبر ۲۰۱۹ برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

بااین‌حال فصل دوم و سوم Telltale's Walking Dead تاخیر خورد و اعلام شد که در زمان دیگری برای این کنسول هیبریدی عرضه می‌شود. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، کاربران نینتندو سوییچ هم‌اکنون می‌توانند فصل دوم و سوم (A New Frontier) بازی The Walking Dead ساخته استودیو تل‌تیل گیمز را ازطریق فروشگاه eShop نینتندو خریداری و تجربه کنند. در ادامه اعلام شده که قیمت هر یک از فصل‌ها، ۱۴.۹۹ دلار است.

جدا از این موارد، قرار داد انحصاری بودن مجموعه The Walking Dead برای فروشگاه اپیک گیمز هم به اتمام رسیده است. ازاین‌رو کاربران استیم از امروز می‌توانند این مجموعه را به‌صورت کامل روی استیم خریداری و تجربه کنند که توسط Skybound Entertainment در دسترس قرار گرفته است. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از فصل دوم و سوم بازی Telltale's Walking Dead برای نینتندو سوییچ را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده