// چهار شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۲

آیتم های ظاهری به بازی Warhammer: Vermintide 2 اضافه خواهند شد

استودیو فت شارک از اضافه شدن آیتم های ظاهری در قالب فروشگاه داخل بازی Warhammer: Vermintide 2 خبر داده است.

استودیو Fatshark با بازی Warhammer: Vermintide 2 تقریبا دو سال است که موقعیت خوبی را سپری می‌کند و توانسته است در دل طرفداران دنیای وارهمر جای خود را باز کند. علاوه‌بر موفقیت‌هایی که این بازی در فروش به‌دست آورده و بازخوردهایی از سوی کاربران که باعث ایجاد تغییراتی در آن شده است، حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو فت شارک با معرفی فروشگاه داخل بازی Warhammer: Vermintide 2، از امکان خرید آیتم‌های ظاهری در آن خبر داد.

این خبر در توییتر و در پاسخ به کسانی اعلام شد که در مورد فصل دوم بازی و برنامه‌های فت‌شارک برای آن سوال پرسیده بودند. در این توییت گفته شده است که بازیکنان برای خرید آیتم‌های ظاهری یا Cosmetics می‌توانند از پول نرم و پول سخت استفاده کنند! منظور از این دو، پول داخل بازی و پول واقعی است. هنوز تاریخ دقیقی برای اضافه شدن این قابلیت به بازی Warhammer Vermintide 2 اعلام نشده است.

اگر به‌دنبال دلیلی برای تاخیر در اضافه شدن یک‌چنین قابلیتی در بازی باشیم، در ظاهر می‌توان ناشر چینی یعنی شرکت Tencent را مقصر دانست که ۳۶ درصد از درآمد فت شارک در ژانویه ۲۰۱۹ را از آن خود کرده است. اگرچه شاید بتوان دلیل اصلی این تاخیر را خرید فرصت برای جذب منابع مالی بیشتری دانست که باید خرج ساخت این قابلیت در بازی شود. این منابع مالی به هر میزان که بیشتر باشد، می‌تواند تضمین کند که در آینده شاهد ساخت و انتشار محتوای بیشتری برای این بازی خواهیم بود.

بازی Warhammer: Vermintide 2 در حال حاضر برای پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس قرار دارد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده