// چهار شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۱

شایعه: ویژگی بن کردن قهرمان‌ها برای Overwatch در دست توسعه است

یکی از کاربران توییتر به‌تازگی اعلام کرده است که شایعه شده در آینده یک آپدیت بزرگ برای Overwatch عرضه می‌شود که حاوی ویژگی بن کردن قهرمان‌ها است.

یکی از ویژگی‌هایی که مدت‌ها است کاربران Overwatch خواهان اضافه شدن آن به بازی هستند، ویژگی بن یا مسدود کردن قهرمان‌ها است. در جریان این ویژگی، هر دو تیم می‌توانند پیش از شروع مسابقه، قهرمان‌های مدنظر خود را مسدود کنند. بااین‌حال شایعاتی منتشر شده که به‌نظر می‌رسد بلیزارد اینترتینمنت (Blizzard Entertainment) در حال کار روی این ویژگی است و در آپدیت بزرگ آینده Overwatch در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از کاربران توییتر به‌نام مترو که درگذشته سابقه فاش کردن اطلاعات قهرمان Ashe و بازی Overwatch 2 قبل از رونمایی رسمی آن‌ها را دارد، اعلام کرده که شایعه شده در هفته‌های آینده یک به‌روزرسانی بزرگ برای بازی اورواچ عرضه می‌شود و در جریان آن، شاهد اضافه شدن ویژگی بن کردن قهرمان‌ها هستیم که تیم سازنده مدتی است روی آن کار می‌‌کند.

همچنین کاربر مترو در ادامه‌ی صحبت‌های خود در توییتر به این مورد اشاره کرده است که منبع اطلاعاتی او با منبع اطلاعاتی بلیزکان متفاوت بوده است و امکان دارد شایعه منتشر شده، حقیقت نداشته باشد. وی افزوده است که می‌داند بلیزارد در حال توسعه ویژگی بن کردن قهرمان‌ها است و یک آپدیت بزرگ هم برای بازی درنظر گرفته شده و منطقی است که این ویژگی در به‌روزرسانی ذکر شده، قرار گرفته باشد. بااین‌تفاسیر، اضافه شدن ویژگی مسدود کردن قهرمان‌ها در هفته‌های‌ آینده آن‌چنان دور از ذهن نیست، زیرا لیگ اورواچ برای سال جاری از ماه فوریه آغاز می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده