// چهار شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۵

Destiny 2 به همراه ۱۴ بازی دیگر به فهرست پیش نمایش Project xCloud اضافه شدند

مایکروسافت به‌تازگی اعلام کرده است که Halo: The Master Chief Collection ،Destiny 2 و چند بازی دیگر به فهرست پیش نمایش Project xCloud اضافه شده‌اند.

سرویس‌های گیمینگ ابری را می‌توان یکی از مواردی دانست که تابه‌امروز توسعه‌دهنده‌های مختلفی در مورد آن‌ها اظهار نظر کرده‌اند و بعضی‌ها بر این عقیده‌ هستند که سرویس‌های ابری نقش مهمی در صنعت بازی‌های ویدیویی ایفا خواهند کرد. یکی از این سرویس‌ها پروژه ایکس‌ کلود (Project xCloud) است که نسخه پیش نمایش آن مدتی است در دسترس کاربران قرار گرفته است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، مایکروسافت به‌تازگی ۱۵ بازی جدید را به فهرست پیش نمایش پروژه ایکس کلود اضافه کرده است. در میان بازی‌های تازه اضافه شده، می‌توان به بازی‌های سرشناسی نظیر Destiny 2 ،Halo: The Master Chief Collection ،The Wolf Among Us و Wasteland 2: Director's Cut اشاره کرد. در ادامه می‌توانید تمامی بازی‌ها را در جدول تماشا کنید.

بازی‌های تازه وارد به فهرست پیش نمایش Project xCloud

اسم بازی‌ها
Batman: The Enemy Within – The Complete Season
Batman: The Telltale Series – The Complete Season
Civilization 6
Destiny 2
Gonner – Blueberry Edition
Halo: The Master Chief Collection
Kingdom Two Crowns
Portal Knights
SuperHot
Sparklite
The Surge
The Wolf Among Us
Tracks – The Train Set Game
Train Sim World 2019
Wasteland 2: Directors Cut

سرویس پروژه ایکس کلود به کاربران اجازه می‌دهد تا بازی‌های ایکس باکس وان را از طریق ویژگی Xbox Console Streaming روی گوشی‌های موبایل اندرویدی خود تجربه کنند. همچنین سرویس Xbox Game Pass هم شامل این ویژگی می‌شود و می‌توانید بازی‌های موجود در فهرست گیم‌پس را هم تجربه کنید (بازی‌هایی که در فهرست پروژه ایکس‌ کلود هم قرار گرفته‌اند؛ نظیر Devil May Cry 5). نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده