// چهار شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۲

تریلر گیم‌پلی Doom Eternal محیط‌های ابتدایی بازی را نشان می‌دهد

به‌تازگی دوال شاکر توانسته است سه ساعت ابتدایی Doom Eternal را تجربه کند و یک تریلر ۱۵ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی را در دسترس قرار داده است.

Doom Eternal را می‌توان یکی از بازی‌های مورد انتظار دانست که دو ماه دیگر روانه بازار می‌شود. در این بازی تیراندازی اول شخص بازیکنان با شیاطین بیشتر، سلاح‌های هیجان‌انگیزتر و گیم‌پلی دیوانه‌وارتر روبه‌رو می‌شوند و می‌توانند یک بار دیگر در جهان دوم به کشتن و سلاخی کردن بپردازند. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، سایت دوال‌شاکرز به‌تازگی توانسته است دمویی را از Doom Eternal تجربه کند که به سه ساعت ابتدایی بازی مربوط می‌شود. در ادامه به این مورد اشاره شده است که دوم ایترنال، همان دنباله و تجربه‌ای است که کاربران منتظر آن بودند و به‌واسطه‌ی صحنه‌های اکشن و محیط‌های بازی، می‌توانند تجربه‌ی بسیار خوبی را کسب کنند.

همچنین دوال شاکرز یک تریلر ۱۵ دقیقه‌ای را از گیم‌پلی بازی آماده کرده است که در جریان آن بازیکنان می‌توانند نگاهی به شیاطین جدید، Glory Killهای لذت بخش جهان دوم و همچنین سلاح‌های جدید داشته باشند. مورد دیگری که در بخشی از گیم‌پلی دیوانه‌وار دوم ایترنال به‌نمایش گذاشته شده است، Modificationهایی است که می‌توانید برای سلاح‌های خود انجام دهید تا عملکرد متفاوتی داشته باشند. در ادامه می‌توانید تریلر ۱۵ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Doom Eternal را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

بازی Doom Eternal در تاریخ یک فروردین ماه ۹۹ (۲۰ مارس) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و گوگل استیدیا عرضه می‌شود. نسخه نینتندو سوییچ بازی هم در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۰ در دسترس قرار می‌گیرد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshcokers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده