نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

بازی Captain Tsubasa: Rise of New Champions با انتشار تریلری معرفی شد

بازی جدیدی از مجموعه کاپیتان سوباسا با نام Captain Tsubasa: Rise of New Champions برای عرضه در سال ۲۰۲۰ میلادی معرفی شد.

کاپیتان سوباسا و دوستانش برای بسیاری یادآور خاطرات جذاب کودکی است؛ سال‌های نه‌چندان دوری که اکثر بچه‌ها برای تماشای قسمت‌های جدید این انیمیشن لحظه شماری کرده و هفته را به امید رسیدن آن روز خاص سپری می‌کردند. از آن روزهای خاطره انگیز گذشته است و یکی از دلخوشی‌های اصلی مردم آن دوران دیگر مثل سابق درخشان و سر زبان‌ها نیست. حال اما در تازه‌ترین اخبار بازی، استودیوی ژاپنی Tamsoft دست به کار شده و قرار است با عرضه یک بازی جدید از این مجموعه تحت عنوان Captain Tsubasa: Rise of New Champions، جای خالی دوران کودکی اکثر ماها را پر کند.

باتوجه به تریلر معرفی منتشر شده از بازی، به‌نظر می‌رسد تیم سازنده بازی Captain Tsubasa: Rise of New Champions قرار است با الهام‌گیری از شخصیت‌ها و حال‌وهوای انیمیشن آن، یک بازی فوتبال آرکید را روانه بازار کند. با استناد به اطلاعات منتشر شده، تمام شخصیت‌های آشنای این مجموعه با جزییات دقیقی در بازی طراحی شده‌اند.

یکی از دلایل محبوبیت بالای مجموعه فوتبالیست‌ها، روند بازی سریع در لحظه لحظه مسابقه است که خوشبختانه عوامل ساخت بازی وعده ارایه چنین تجربه‌ جذابی را برای گیمرها داده‌اند. این واقعیت که افراد بتوانند به راحت‌ترین و در سریع‌ترین زمان ممکن، مهارت‌های خود را دربرابر حریفان به‌نمایش بگذارند، قطعا می‌تواند نوید یک تجربه لذت‌بخش را بدهد. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی Captain Tsubasa: Rise of New Champions را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده، بازی Captain Tsubasa: Rise of New Champions قرار است در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۲۰ میلادی برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ و همچنین پی سی روانه بازار شود.

اگر شما هم از طرفداران قدیمی سوباسا و دوستانش هستید، به‌نظر شما این بازی می‌تواند موفق ظاهر شده و یادآور روزهای خاطره انگیز شود یا خیر؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع wccftech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده