نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۱

واکین فینیکس در مراسم SAG Awards به هیث لجر ادای احترام کرد

واکین فینیکس در سخنرانی خود هنگام دریافت جایزه‌ی بهترین بازیگرِ نقش اول مرد در مراسم جوایز انجمن بازیگران سینما، ضمن تمجید از سایر نامزدها، با بیانی سراسر تحسین از هیث لجر یاد کرد.

در بیست‌وششمین دوره‌ی مراسم جوایز انجمن بازیگران سینما (Screen Actors Guild Awardsواکین فینیکس برای بازی در فیلم Joker برنده‌ی جایزه‌ی بهترین بازیگرِ نقش اول مرد در بین آثار سینمایی شد. فینیکس در سخنرانی خود هنگام دریافتِ این جایزه به هیث لجر، بازیگر نقش جوکر در فیلم The Dark Knight (شوالیه‌ی تاریکی) ادای احترام کرد و از این هنرمند فقید به‌عنوانِ «بازیگر محبوبش» یاد کرد. فینیکس پس از اشاره به اینکه لئوناردو دی کاپریو برای بیش از ۲۵ سال الهام‌بخش او بوده است و تمجید از سایر نامزدها، گفت که «من اینجا روی شانه‌های بازیگر محبوبم، هیث لجر ایستاده‌ام». شایان ذکر است که دی کاپریو برای بازی در فیلم Once Upon a Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) نامزد دریافتِ جایزه‌ی بهترین بازیگرِ نقش اول مرد مراسم SAG Awards شده بود.

Joaquin Phoenix / Heath Ledger

به‌دنبال آن، اریک دیویس از وب‌سایت Fandango به این موضوع اشاره کرد که دقیقاً ۱۰ سال پیش هیث لجر در مراسم SAG Awards برای ایفای نقش شخصیت جوکر در فیلم The Dark Knight برنده‌ی جایزه شد. فیلم Joker در هفتادوششمین دوره‌ی جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم ونیز (Venice International Film Festival) جایزه‌ی شیر طلایی را از آن خود کرد. این فیلم در هفتادوهفتمین مراسم گلدن گلوب (Golden Globe Awards) نیز برای دریافتِ هفت جایزه نامزد شد که از میان آن‌ها می‌توان به جایزه‌ی بهترین فیلم درام، جایزه‌ی بهترین کارگردانی برای تاد فیلیپس و جایزه‌ی بهترین بازیگر مرد فیلم درام برای واکین فینیکس اشاره کرد. فیلم جوکر همچنین در جوایز گزینش منتقدان سال ۲۰۲۰ نیز برای دریافتِ هفت جایزه از جمله بهترین فیلم و بهترین بازیگر مرد برای فینیکس نامزد شد. شما می‌توانید نظراتِ خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده