نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۱

بازیگران فصل دوم سریال The Twilight Zone معرفی شدند

فهرست بازیگران فصل دوم سریال آنتولوژی The Twilight Zone (توایلایت زون) شبکه CBS اعلام شد و جردن پیل نگارش فیلمنامه یکی از قسمت‌های این فصل را انجام خواهد داد.

در حاشیه برگزاری مراسم انجمن منتقدان آثار تلویزیون (TCA)، فهرست بازیگران فصل دوم سریال آنتولوژی The Twilight Zone (توایلایت زون) شبکه CBS اعلام شد و جردن پیل نگارش فیلمنامه یکی از قسمت‌های این فصل را انجام خواهد داد؛ جردن پیل، بازیگر و کارگردان فیلم Get Out (برو بیرون) و فیلم Us (ما)، در فصل ابتدایی به‌عنوان مجری و راوی در این مجموعهٔ آنتولوژی حضور داشت و مارکو رامیرز، نویسنده فیلمنامهٔ سریال‌هایی چون سریال Sons of Anarchy (پسران آنارکی) و سریال Daredevil (دردویل)، وظیفهٔ نگارش فیلمنامه و ساخت بازسازی The Twilight Zone را عهده‌دار بود. اولین قسمت از فصل جدید سریال The Twilight Zone در تاریخ ۱ آوریل ۲۰۱۹ (۱۲ فروردین ماه ۱۳۹۸) از شبکه استریم CBS All Access پخش شد و در ادامه پخش هفتگی قسمت‌های بعدی این سریال از تاریخ ۱۱ آوریل ۲۰۱۹ (۲۲ فروردین ماه ۱۳۹۸) ادامه یافت و قسمت آخر فصل ابتدایی این سریال در تاریخ ۲ می (۱۲ اردیبهشت ماه) روی آنتن این شبکه رفت.

اردیبشهت ماه امسال بود که جولی مک‌نامارا، مدیر بخش تولید محتوای اورجینال شبکه استریم CBS All Access، در رابطه با تمدید سریال «توایلایت زون» برای فصل دوم چنین گفته بود:

جردن پیل و سیمون کینبرگ در ساخت بازسازی سریال «توایلایت زون» روی شبکه استریم CBS All Access، عالی کار کردند و این سریال به پرمخاطب‌ترین سریال اورجینال CBS تبدیل شد. جردن، سیمون و اعضای خلاق تیم بازیگری توانستند اثری باورنکردنی را در قالب سریال ریبوت و تولید کنند و با داستان‌گویی خود، به‌شکلی هوشمندانه مخاطبان امروزی را با این اثر همراه سازند. آن‌ها استاد داستان‌سرایی هستند؛ از همین رو تصمیم به‌ساخت فصل دوم این سریال گرفتیم و به‌دنبال مخاطبان بیشتری هستیم.

حال در خبری جدید از این سریال، فهرست بازیگران فصل دوم سریال آنتولوژی The Twilight Zone به‌صورت رسمی اعلام شد و در فصل دوم بازیگرانی چون مورنا باکارین، کولمن دومینگو، ایتن امبرای، جنا الفمن، توی گوینسن، تونی هیل، ابی هرن، سوفیا مچی، جوئل مک‌هیل، کریس ملونی، بیلی پورتر، جیمی سیمپسون و دنیل سانجاتا حضور خواهند داشت و به‌ایفای نقش خواهند پرداخت.

Jordan Peele

در پایین نیز عنوان قسمت‌های فصل دوم سریال The Twilight Zone ذکر شده است و اینکه چه بازیگرانی در هر قسمت حضور خواهند داشت:

  • قسمت Downtime با حضور بازیگرانی چون مورنا باکارین، کولمن دومینگو و تونی هیل با فیلمنامه‌ای از جردن پیل.
  • قسمت The Who of You با حضور بازیگرانی چون دنیل سانجاتا، ایتن امبرای و بیلی پورتر با فیلمنامه‌ای از وین روزنفلد.
  • قسمت A Human Face با حضور بازیگرانی چون کریس ملونی و توی گوینسن با فیلمنامه‌ای از الکس رابنز.
  • قسمت 8 با حضور جوئل مک‌هیل و با فیلمنامه‌ای از گلن مورگان.
  • قسمت Among The Untrodden با حضور بازیگرانی چون ابی هرن و سوفیا مچی با فیلمنامه‌ای از هیتر آن کمپل.
  • قسمت Meet in the Middle با حضور بازیگرانی چون جیمی سیمپسون و جیلیان جیکوبز با فیلمنامه‌ای از امیلی سی. چنگ و سارا امینی.

سیمون کینبرگ، کارگردان فیلم X-Men: Dark Phoenix (مردان ایکس: دارک فینیکس) به‌عنوان تهیه‌کننده در این سریال نقش داشت. از سایر عوامل و بازیگران این مجموعه تلویزیونی می‌توان به آیک بارینهولتز، جان چو، الیسن تولمن، جیکوب ترمبلی و تیسا فارمیگا اشاره کرد. زازی بیتز، بتی گابریل، سث روگن، ادام اسکات، سنا لیثن، کمیل نانجیانی، گرگ کینر، دواندا وایز، جسیکا ویلیامز، استیون یون و ریا سیهورن دیگر بازیگرانی بودند که در فصل اول سریال The Twilight Zone حضور داشتند و به‌ایفای نقش پرداختند.

سریال The Twilight Zone طی سال‌های ۱۹۵۹ تا ۱۹۶۴ روی آنتن رفت و موفق به‌دریافت دو جایزه اِمی و یک جایزه گلدن گلوب شد. این سریال دو بار، یعنی در دههٔ ۸۰ میلادی و اوایل دهه گذشته، به‌تلویزیون بازگشت. علاوه‌براین، در سال ۱۹۸۳ یک فیلم سینمایی نیز براساس این مجموعه تولید شد و روی پرده‌ٔ سینما رفت. نسخهٔ کلاسیک این سریال از داستان‌هایی کوتاه تشکیل شده بود که بیش از هر چیزی ذهن مخاطب را درگیر خود می‌کرد؛ این مجموعهٔ تلویزیونی طیف گسترده‌ای از اتفاقات علمی-تخیلی و فراطبیعی را پوشش می‌داد که بعضاً برای انسان‌های معمولی رخ داده بودند.

فصل دوم سریال The Twilight Zone برای پخش در سال ۲۰۲۰ از شبکه استریم CBS All Access برنامه‌ریزی شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده