نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

مسابقات ESL One Birmingham 2020 بازی Dota 2 سال آینده برگزار می‌شود

سازمان Electronic Sports League از برگزاری مسابقات ای‌اس‌ال وان بیرمنگام ۲۰۲۰ بازی Dota 2 در سال آینده خبر داد که در مجموع دارای جایزه‌ی ۳۰۰ هزار دلاری است.

سازمان Electronic Sports League برنامه‌های زیادی برای فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 دارد. این کمپانی سومین رویداد میجورِ Dota Pro Circuit این فصل را میزبانی می‌کند و حالا در تازه‌ترین اخبارِ مسابقات، از بازگشتِ ESL One Birmingham برای سومین سالِ متوالی خبر داده است. مسابقات ای‌اس‌ال وان بیرمنگام ۲۰۲۰ درست پیش از شروعِ آخرین رویداد ماینور/میجور این فصل برگزار می‌شود. از ۸ تیم برتر سراسرِ جهان مستقیماً برای شرکت در این تورنمنت دعوت به عمل می‌آید تا بر سر جایزه‌ی ۳۰۰ هزار دلاری با ۴ تیم‌ راه‌یافته از مرحله‌ی مقدماتی مناطقِ مختلف به رقابت بپردازند. سازمان ای‌ اس‌ ال با انتشار توییت جدیدی در این‌باره اظهار داشت:

مسابقات ای‌اس‌ال وان بیرمنگام برای سومین سال متوالی بازمی‌گردد و در تاریخ ۹ تا ۱۱ خرداد (۲۹ تا ۳۱ مِه) شاهد برگزاری آن خواهیم بود. بنابراین وسایل‌تان را جمع کنید، چترهایتان را در چمدان بگذارید (ناسلامتی به انگلستان می‌روید!) و خودتان را برای این تورنمنتِ بی‌نظیر آماده کنید.

تیم‌هایی که مستقیماً به مسابقات ESL One Birmingham دعوت می‌شوند، معمولاً جزو بهترین تیم‌های مناطق خود هستند. در مسابقات ای‌اس‌ال وان بیرمنگام سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ تیم‌های Virtus.pro و Team Secret جامِ قهرمانی را بالای سر بردند که هر دو از تیم‌های برتر CIS و اروپا بودند. البته چهار سهمیه نیز برای مناطقِ اروپا، آمریکای شمالی، چین و جنوب‌شرقی آسیا در نظر گرفته شده است و تیم‌ها با شرکت در مرحله‌ی مقدماتی می‌توانند جوازِ حضور در مرحله‌ی گروهی مسابقات را به‌دست آورند. این دومین سالی است که ای‌اس‌ال وان بیرمنگام از این فرمتِ برگزاری استفاده می‌کند. در این فرمت ابتدا تیم‌ها به دو گروه تقسیم می‌شوند و در گروه‌هایشان به رقابت می‌پردازند. در پایان، چهار تیم اول هر یک از گروه‌ها بر اساسِ رتبه‌هایشان در دو براکت بالایی و پایینی مرحله‌ی اصلی دسته‌بندی می‌شوند و سایر تیم‌ها پیش از اینکه حتی به مرحله‌ی بعدی راه یابند، از گردونه‌ی رقابت‌ها خارج خواهند شد.

سازمان Electronic Sports League معمولاً در انتهای ماه مارس اعلام می‌کند که چه تیم‌هایی مستقیماً به مسابقات راه می‌یابند؛ بنابراین، با پایانِ مسابقات ESL One Los Angeles Major در تاریخ ۳ فروردین، احتمالاً شاهد رونمایی از تیم‌های حاضر در این رویدادِ فاقد امتیازِ Dota Pro Circuit خواهیم بود. مسابقات ESL One Birmingham 2020 برای برگزاری در تاریخ ۹ تا ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ (۲۹ تا ۳۱ مِه)  برنامه‌ریزی شده است، اما مرحله‌ی گروهی آن از تاریخ ۷ خرداد ۱۳۹۹ (۲۷ مِه) شروع می‌شود. طرفداران می‌توانند با تهیه‌ی بلیت به آرنا بیرمنگام بروند و مرحله‌ی اصلی این رویداد را به‌صورت زنده تماشا کنند. بلیت‌های ای‌اس‌ال وان بیرمنگام نیز از تاریخ ۲ بهمن (۲۲ ژانویه) در وب‌سایت رسمی مسابقات در دسترس قرار می‌گیرد.


منبع DOTESPORTS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده