نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۲

تریلر کوتاهی از بازی‌های The Last of Us 2 و Ghost of Tsushima منتشر شد

سونی به‌منظور به نمایش گذاشتن قدرت بالای کنسول پلی استیشن 4، تریلر کوتاهی از بازی‌های مورد انتظاری چون The Last of Us 2 و Ghost of Tsushima را منتشر کرد.

با فرارسیدن سال جدید میلادی، به روزهای پایانی عمر کنسول‌های نسل هشتمی نیز نزدیک می‌شویم. در حالیکه بسیاری از مردم بی‌صبرانه منتظر معرفی کامل کنسول نسل بعدی سونی یعنی پلی استیشن 5 هستند، این غول ژاپنی فعلا به انتشار تریلر کوتاهی با تمرکز روی بازی‌های بزرگ پلی استیشن 4 اکتفا کرده است. در تبلیغ سی ثانیه‌ای سونی، از آثار مورد انتظار سال جاری و همچنین بازی‌های موفق ۲۰۱۹ صحنه‌‌هایی به تصویر گذاشته شده است.

تریلر با صحنه‌های جذابی از بازی به‌شدت مورد انتظار The Last of Us 2 شروع می‌شود؛ صحنه‌هایی که شخصیت‌های محبوب الی و جویل را بار دیگر به طرفداران نشان می‌دهد. پس از ساخته استودیوی ناتی داگ نوبت به بازی Ghost of Tsushima است؛ اثری که علی‌رغم اینکه اطلاعات زیادی از آن اعلام نشده است، اما استودیوی ساکر پانچ در این مدت با نمایش‌های زیبایی از بازی خود توانست آن را به یکی از آثار مورد انتظار طرفداران تبدیل کند.

نسخه بازسازی شده بازی Final Fantasy VII باتوجه به اینکه همانند بسیاری از بازی‌‌ها، تاریخ عرضه آن نیز تاخیر خورد، اما طرفداران قدیمی این مجموعه به شدت امیدوار هستند تا این بازی به اثری موفق تبدیل شود و خاطرات آنها را زنده کند.

زمانیکه صحبت از بازی‌های موفق سال ۲۰۱۹ پلی استیشن می‌شود، قطعا آخرین ساخته کوجیما یعنی Death Stranding به ذهن مخاطب می‌رسد. سونی نیز همانند انتظارها انتهای تریلر خود را به این بازی و نمایش صحنه‌هایی از آن اختصاص داده است. از طریق لینک یوتیوب می‌توانید این تریلر جذاب را مشاهده کنید.

باتوجه به نزدیک شدن به روزهای معرفی و عرضه کنسول پلی استیشن 5، به‌نظر می‌رسد این ویدیوی تبلیغ سونی آخرین تلاش‌هایی برای جذب افرادی است که کنسول فعلی را خریداری نکرده‌اند. از بین بازی‌های نمایش داده شده، شما بیش از همه منتظر کدامیک از آنها هستید؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده