// سه شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

کارگردان خلاق سابق Splinter Cell به یوبیسافت بازگشت

ماکسیم بیلاند، کارگردان خلاق سابق Splinter Cell Conviction، به‌عنوان معاون ارشد Editorial Team یوبیسافت، به این شرکت برگشته است.

ماکسیم بیلاند، یکی از اعضای کهنه‌کار یوبیسافت (Ubisoft) به‌حساب می‌آید که در گذشته وظیفه کارگردان خلاق Splinter Cell Conviction و Splinter Cell: Black List را برعهده داشته است. همچنین وی کارگردانی خلاق نسخه چهارم و پنجم Far Cry را هم برعهده داشته است. در اوایل سال ۲۰۱۹، او شرکت یوبی سافت را ترک کرد تا در نقش کارگردان خلاق در اپیک گیمز (Epic Games) مشغول به کار شود. حال پس از گذشت تنها هشت ماه، ماکسیم بیلاند مجددا به یوبیسافت برگشته است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، وی به‌عنوان معاون ارشد Editorial Team (به تیمی گفته می‌شود که روی بازی‌های مختلف یک استودیو/شرکت نظارت می‌کند تا ساختار مشابه و یکسانی نسبت‌به یکدیگر پیدا نکنند) یوبیسافت به این شرکت برگشته است. درگذشته یوبیسافت اعلام کرده بود که تغییراتی را در این تیم به‌وجود می‌آورد تا مطمئن شود که هر بازی ساختار مخصوص‌به خود را خواهد داشت و تجربه‌ی متفاوتی را ارائه می‌دهد؛ موردی که این روزها گریبان‌گیر بازی‌های یوبی سافت شده است.

 سال‌ها است که کاربران منتظر ساخت یک نسخه جدید از مجموعه Splinter Cell هستند. درگذشته شایعات مختلفی حول ساخت نسخه جدید زده شده است. جولین جیریتی، کارگردان خلاق یوبیسافت، اعلام کرده بود که وی در حال کار روی نسخه بعدی Splinter Cell است که مدتی بعد اعلام کرد که شوخی کرده است. همچنین در ماه سپتامبر ۲۰۱۹ گیم‌استاپ گفته بود که این شرکت فرانسوی در حال ساخت نسخه جدید اسپلینتر سل است. همچنین در ماه نوامبر هم حساب کاربری اسپانیایی یوبیسافت در توییتر بدون هیچ مناسبتی، توییتی را منتشر کرد که در جریان آن اعلام شده بود که باید تاریکی را درک کرد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا واقعا نسخه جدیدی از Splinter Cell در دست ساخت است؟ 


منبع Pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده