نویسنده: روزبه حسینی
// سه شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۲

سگا قول انتشار اخبار بیشتری از سری سونیک را در سال ۲۰۲۰ به طرفداران می‌دهد

شرکت سگا به طرفداران شخصیت محبوب سونیک قول می‌دهد که سال ۲۰۲۰ سال خوبی برای این شخصیت خواهد بود.

با اینکه شخصیت سونیک هیچ‌گاه به محبوبیت شخصیت‌هایی مانند ماریو در صنعت بازی‌های ویدیویی نرسیده است، بااین حال این شخصیت طرفداران پر و پا قرص زیادی در سراسر دنیا دارد. سری بازی‌های Sonic the Hedgehog از سالیان دور راه خود را به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین سری بازی‌ها به دل طرفداران باز کرده‌اند و حتی به زودی لایو اکشنی با اقتباس از این سری بازی‌ها روی پرده‌ی سینماها خواهد رفت. شرکت سگا به‌عنوان صاحب امتیاز سونیک، به‌نظر نمی‌رسد که تمایلی به‌کنار گذاشتن این شخصیت داشته باشد؛ چرا که طبق آخرین اخبار بازی، این شرکت از طریق یک متن خبری، در سایتی ژاپنی به طرفداران قول داده است که سال ۲۰۲۰ خبر‌های زیادی در مورد سونیک منتشر خواهد کرد. 

در واقع، سگا در بیانیه‌ی خود اعلام کرد که در ۲۰ام هر ماه میلادی در طول سال ۲۰۲۰، خبری جدید در مورد سونیک به گوش طرفداران خواهد رسید. همچنین سایتی نیز برای این اعلانات به زبان ژاپنی راه‌اندازی شده است که به عنوان اولین قدم، تصویری از سونیک را که حلقه‌ای در دست دارد، منتشر کرده است. احتمال زیادی وجود دارد که بسیاری از اخباری که سگا در مورد آن‌ها سخن گفته است، مربوط به کشور ژاپن باشد، اما اگر بازی جدیدی قرار باشد که از سری منتشر شود، می‌توان انتظار آن‌ را داشت که به غرب نیز راه یابد. 

همان‌طور که اشاره شد، سگا در اولین قدم و اولین ماه از سال ۲۰۲۰، تنها یک تصویر پس زمینه از سونیک منتشر کرده است که در آن سونیک حلقه‌ای از حلقه‌های معروف سری را در دست دارد. با این که این تصویر، والپیپر بسیار زیبایی است، اما نمی‌توان آن را خبر هیجان‌انگیزی به حساب و حتی از این تصویر اطلاعات زیادی به‌دست آورد. در هر صورت باید منتظر ماه‌های آینده ماند و دید که سگا چه برنامه‌‌هایی برای سونیک خواهد داشت. 

شما می‌توانید به تصویر منتشر شده توسط سگا نگاهی اندازید و نظرات خود را راجع به آینده‌ی سری بازی‌های سونیک با ما در میان بگذارید و از انتظارات خود از بازی‌های آینده‌ی سری به ما بگویید. 

Sonic


منبع PC Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده