// سه شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۰

ویدیو بسیار کوتاهی از گیم‌پلی بازی Godfall فاش شد

یکی از کاربران ردیت ویدیو هفت ثانیه‌ای را منتشر کرده است که بخش کوتاهی از گیم‌پلی Godfall روی پلی استیشن 5 را نشان می‌دهد.

در فصلی قرار داریم که بازی‌ها در حال تاخیر خوردن هستند و مدام شایعاتی حول بازی‌ها و پلتفرم‌های نسل آینده، منتشر می‌شود. طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از کاربران ردیت به نام YeaQuarterDongIng ویدیوی هفت ثانیه‌ای را منتشر کرده است که مربوط به گیم‌پلی بازی Godfall می‌شود. ظاهرا این ویدیو توسط یک فاش کننده اطلاعات و در زمان به‌نمایش گذاشته شدن گیم‌پلی در استودیو سازنده بازی ضبط شده و خبر از یک تریلر گیم‌پلی کامل را می‌دهد که هنوز عرضه نشده است.

یکی از مواردی که در ویدیو منتشر شده، تا حدی مشخص است، گرافیک بصری و فیزیک بسیار خوب پلی استیشن 5 است. همچنین از نظر مبارزات، به‌نظر می‌رسد گادفال ترکیبی از Dark Souls و Devil May Cry باشد. در ادامه یکی از کاربران از این کاربر پرسیده است که آیا ویدیو فاش شده مربوط به تریلر آینده بازی است که وی در جواب اعلام کرده که این ویدیو مربوط به اوایل سال ۲۰۱۹ می‌شود. ازاین‌رو ویدیو فاش شده از بازی Godfall 2019 احتمالا مربوط به نسخه اولیه بازی می‌شود و محصول نهایی، قطعا دستخوش تغییرات می‌شود و با کیفیتی بهتر، در دسترس قرار خواهد گرفت.

کاربران زومجی می‌توانند با مراجعه به ردیت، ویدیو هفت ثانیه‌ای فاش شده از بازی Godfall را مشاهده کنند که توسط استودیو گیرباکس سافتور (Gearbox Software) برای پلی‌استیشن 5 و پی سی در دست توسعه است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده