نویسنده: نیما احمدی
// پنجشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

بازی جدید Suda 51 یعنی Hotel Barcelona احتمالا در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود

بازی ترسناک Hotel Barcelona، پروژه بعدی Suda 51 و Swery 65 به احتمال زیاد در سال ۲۰۲۱ میلادی منتشر خواهد شد.

با ورود به سال جدید میلادی، افراد زیادی در توییتر از برنامه‌ها و اهداف خود برای سال ۲۰۲۰ صحبت می‌کنند. حال به‌نظر می‌رسد که Suda51 همیشه یک قدم از بقیه جلوتر بوده و از الان برای سال ۲۰۲۱ خود برنامه‌ریزی کرده است. سودا را که با ساخت بازی‌هایی همچون Killer7 و No More Heroes می‌شناسیم در توییتر اعلام کرد که در حال کار روی بازی Hotel Barcelona است تا بتواند این بازی را در سال ۲۰۲۱ منتشر کند.

بازی Hotel Barcelona اولین‌بار در طول مصاحبه‌ای زنده با سایت IGN معرفی شد. Suda و Swery 65 در این پخش زنده درباره بازی لغو شده خود در پلتفرم پلی‌استیشن VR صحبت کردند. در طول این رویداد زنده، آن‌ها در قالب یک کارگاه آموزشی برای خلق ایده یک بازی ترسناک کار خود را آغاز کردند که درنهایت نتیجه این ایده به بازی Hotel Barcelona ختم شد. این بازی احتمالاً توسط Devolver Digital منتشر خواهد شد، اما هنوز هم این موضوع به‌طور کامل مشخص نشده است. زمانی احتمال این موضوع بیشتر شد که سودا 51 به پست توییتری دیوالور دیجیتال واکنش نشان داد.

suda 51

تصویری از توییت Suda 51 و پاسخ Devolver Digital

در حال‌حاضر فقط می‌دانیم که این بازی در سبک ترسناک ساخته می‌شود و اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. طرفداران این دو سازنده، منتظر انتشار اطلاعات بیشتری از این بازی هستند. امیدوار هستیم که در ماه‌های آینده، بتوانیم اطلاعات بیشتری از بازی هتل بارسلونا به‌دست آوریم. به‌نظر می‌رسد که Suda در حال‌حاضر بیشتر روی ساخت بازی‌های No More Heroes III و Deadly Premonition 2 کار می‌کند. Swery نیز در ساخت بازی Deadly Premonition 2 دست دارد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده