نویسنده: آریا بهپور
// پنجشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

آیا فیگور جدید فانکو به شخصیت مرموز The Mandalorian اشاره دارد؟

به‌نظر می‌رسد شخصیت ناشناس قسمت پنجم The Mandalorian در قالب فیگور جدیدی از فانکو به‌دست علاقمندان خواهد رسید.

سریال ماندالورین (The Mandalorian) درحالی کار خود را به‌عنوان اولین مجموعه‌ی بزرگ سرویس استریم دیزنی پلاس آغاز کرد که شاید حتی متعصب‌ترین طرفداران جنگ ستارگان (Star Wars) هم انتظار این میزان از موفقیت را از آن نداشتند؛ سریالی که درکنار لحظات تلخ و شیرین و جذاب خود، با شخصیت مرموزی نیز همراه بود که در آخرین ثانیه‌های قسمت پنجم نگاه خیلی کوتاهی به او داشتیم و بعدها هم خبری از او نشد. اکنون به‌نظر می‌رسد این شخصیت ازطریق یکی از فیگورهای جدید فانکو فاش شده است.

بعد از دیده‌شدن شخصیت مرموز قسمت پنجم، اولین ایده‌ای که به ذهن خیلی از طرفداران جنگ ستارگان رسید این بود که او کسی نیست به‌جز بوبا فت (Boba Fett)، جایزه‌بگیر معروف سری فیلم‌های جنگ ستارگان. رخ‌دادن ماجراهای آن قسمت روی سیاره‌ی تاتوئین (Tatooine) و صدای خاصی که هنگام راه‌رفتن این شخصیت شنیده می‌شد هم به بالاتر رفتن احتمال این فرضیه کمک می‌کرد. ولی شرکت فانکو به‌تازگی تصاویری از فیگورهای جدید خود را در ارتباط با ماندالورین معرفی کرده است که یکی از آن‌ها احتمالاً به این شخصیت ناشناس اشاره دارد.

این فیگورها که به فانکو پاپ (Funko Pop) معروف هستند، برای انواع و اقسام آثار معروف از فیلم‌ها و سریال‌ها تا بازی‌های ویدیویی تولید می‌شوند و در مورد ماندالورین هم شاهد عرضه‌ی فیگورهای زیادی خواهیم بود، از جمله ۱۰ عدد از آن‌ها که در قالب تصاویری نمایش داده شده‌اند. در تصویر اول شاهد پنج فیگور هستیم که عبارت‌اند از: ماندالورین، Q9-0، Paz Vizla، ماندالورین سوار بر یک Blurrg و شخصیت زره‌ساز سریال.

The Mandalorian

ولی در تصویر بعدی یک شخصیت ناشناس به‌چشم می‌خورد. یعنی درکنار تروپری با شعله‌افکن، Greef Karga، یک Jawa (از نژادهای جنگ ستارگان) و همین‌طور شخصیت Client با بازی ورنر هرتسوک، شاهد حضور فیگور دیگری هم هستیم که او را به‌طور کامل در سریال ندیده بودیم؛ یک ماندالورین سبزرنگ همراه‌با شنل.

The Mandalorian

آیا او می‌تواند یکی از افرادی باشد که شخصیت اصلی داستان را در زمان کودکی او نجات دادند؟ بعید به‌نظر می‌رسد، چرا که آن‌ها به جت‌پک مجهز بودند و در اینجا خبری از جت‌پک نیست. یا شاید هم شخصیتی که در پایان قسمت چهارم به کمک او آمد؟ او هم گزینه‌ی مناسبی به‌نظر نمی‌رسد و هم رنگ پوشش او به این شکل نبوده و هم شنلی نداشته است. بنابراین تنها شخصیتی که باقی می‌ماند، همان جایزه‌بگیر انتهای قسمت پنجم است که شنل و پوتین‌های او هم شباهت زیادی به این فیگور دارد و به‌نظر می‌رسد با شخصیت مؤنثی رو‌به‌رو هستیم که احتمالاً در فصل دوم به‌طور کامل معرفی می‌شود.

فصل دوم سریال ماندالورین محصول لوکاس فیلم و والت دیزنی برای عرضه در پاییز سال ۲۰۲۰ تولید می‌شود و طبق شنیده‌ها، تعدادی از شخصیت‌های مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان هم در آن حضور خواهند داشت.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده