// جمعه, ۱۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۱

بازی های هفته دوم دی 1398 برای اندروید

در دومین هفته دی ماه ۹۸، در دنیایی آخرالزمانی از زامبی‌ها جان سالم بدر ببرید، به جنگ اورک‌ها بروید و وارد یک نبرد کهکشانی شوید.

در هفته دوم دی ماه ۹۸، طبق روال همیشه در مقاله بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته به سراغ پنج بازی برتری رفته‌ایم که در زومجی معرفی شده‌اند. در این هفته بازی اندروید و آیفون Wanna Survive را معرفی کردیم که در آن باید گروهی از افراد بازمانده از یک واقعه ویروسی آخرالزمانی را مدیریت کنید و با آن‌ها به نبرد زامبی‌ها بروید. همچنین بازی Eve Echoes را داشتیم که در آن بازیکنان می‌توانند وارد فضای بیکران شوند و با سفینه‌های فضایی خود به‌گشت‌وگذار بپردازند.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده بیندازید.

Wanna Survive

Wanna Survive

اولین بازی هفته را به یک اثر استراتژیک از استودیو PINIX اختصاص داده‌ایم که المان‌های نبرد تاکتیکی نوبتی و سبک بقا را در خود جای داده است. بازی Wanna Survive پیش از این تنها برای کامپیوتر منتشر شده بود و استودیو PINIX به‌تازگی آن‌را دراختیار کاربران گوشی‌های اندرویدی و آیفون هم قرار داده است. بازی روایت‌گر تلاش گروهی از بازماندگان برای بقا است که باید در دنیایی آخرالزمانی و نابودشده جان خود را نجات دهند. این گروه با پیش‌روی در بازی بزرگ‌تر می‌شود و افراد بیشتری جذب آن می‌شوند. البته باید توجه داشت که با بزرگ‌تر شدن این گروه، مدیریت منابع برای آن‌ها سخت‌تر می‌شود. کنترل شخصیت‌ها بسیار ساده است و شما کافی است ابتدا آن‌ها را با لمس صفحه‌نمایش انتخاب کنید و با لمس دیگر نقطه نقشه مسیرشان را مشخص کنید. نحوه چینش اعضای گروه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، چراکه هرکدام از آن‌ها قادر به انجام کار مشخصی هستند. برای مثال می‌توانید از یکی از اعضای گروه برای حمله به زامبی‌ها استفاده کرده و دیگری را مسئول جست‌وجوی یک شیء کنید. همچنین لازم به‌ذکر است نیروهای شما از نظر قدرت حمله به دو دسته دوربرد و نزدیک‌برد تقسیم می‌شوند. به‌شکلی که افرادی که مهارت‌شان در حملات دوربرد است، وقتی زامبی‌ها به آن‌ها نزدیک می‌شوند، کاری از دستشان برنمی‌آید و باید از دیگر نیروهای خود برای مقابله استفاده کنید. Wanna Survive را می‌توان یکی از آثار زامبی‌محور استراتژیک باکیفیت به‌شمار آورد که می‌تواند ساعت‌ها مخاطب خود را سرگرم نگه دارد. این بازی را می‌توانید با قیمت ۲.۹۹ دلار از فروشگاه اپ‌استور و پلی‌استور خریداری کنید.

دانلود بازی Wanna Survive

Black Desert Mobile

Black Desert Mobile

Black Desert Mobile یک بازی نقش‌آفرینی آنلاین و باکیفیت از استودیو کره‌ای Pearl Abyss است که مخاطبان را به دنیای فانتزی خود می‌برد. در داستان بازی، شخصیت اصلی درحالی‌که حافظه خود را از دست داده است، روی شن‌های ساحلی روستایی به‌هوش می‌آید. او پس از آشنا شدن با مردم روستا، از آن‌ها مأموریت می‌گیرد، با هیولاها می‌جنگد و در این راه از روحی سیاه هم کمک می‌گیرد. از آن‌جا که با اثری نقش‌آفرینی و چندنفره آنلاین (MMORGP) طرف هستیم، بازیکنان باید مراحل را با همکاری و با تعامل با یکدیگر پیش ببرند. گرافیک بصری بازی فوق‌العاده است و تجربه یک بازی کنسولی را روی پلتفرم موبایل به ارمغان آورده است. بازیکنان می‌توانند کلاس کاراکتر خود را از میان قهرمان، تیرانداز، جادوگر، غول و والکری انتخاب کنند که هرکدام سلاح‌ها و سبک مبارزات منحصربه‌فردی دارند. البته فقط حواس‌تان باشد که از بین مهارت‌های شخصیت‌ها تنها می‌توانید هشت عدد از آن‌ها را با خود به میدان نبرد ببرید. همچنین سازندگان در بخش شخصی‌سازی دست بازیکنان را بسیار باز گذاشته‌اند و انتخاب‌های متعددی را پیش‌روی آن‌ها قرار داده‌اند. با اتمام هر مأموریت بازی به شما جوایزی اهدا می‌کند که به‌وسیله آن‌ها می‌توانید سلاح‌ها و وسایل خود را ارتقا دهید. اگر می‌خواهید یک بازی نقش‌آفرینی آنلاین با گرافیک بسیار بالا را تجربه کنید، Black Desert Mobile را از دست ندهید.

دانلود بازی Black Desert Mobile

Last Kings

Last Kings

Last Kings یک بازی استراتژی با المان‌های کارتی است که استودیو ‏Barunson Entertainment & Arts Corporation‏ وظیفه توسعه آن را به‌عهده داشته است. این بازی روایت‌گر جنگ میان انسان‌ها و اورک‌ها است و شما باید در آن سرزمین دیگر بازیکنان را فتح کنید و قلمرو خود را با ساختن ساختمان‌های مختلف گسترش دهید. همچنین با وارد شدن به میدان نبرد باید ابتدا فرمانده و پیاده‌نظام‌های خود را انتخاب کرده و سپس آرایش جنگی‌تان را مشخص کنید. سازندگان برای چالش‌برانگیز کردن مبارزات، برای هر مهارت یک مدت زمان بازیابی قرار داده‌اند و این‌کار به‌شما اجازه استفاده همزمان تمامی مهارت‌های‌تان را نمی‌دهند. در طول بازی می‌توانید بخش تعلیم سربازها را ارتقا دهید تا نیروهای قوی‌تری دراختیارتان قرار گیرد. بازی همچنین یک بخش سیاه‌چاله هم در خود جای داده است که در آن‌ باید فرمانده خود را به نبرد با دشمن بفرستید. دوربین بازی از بالابه‌پایین است، اما سازندگان در سیاه‌چاله‌ها از ساختار متفاوتی برای دوربین بازی استفاده کرده‌اند که باعث می‌شود تجربه Last Kings بازیکنان را دچار یکنواختی نکند. جلوه‌های بصری بازی چشم‌نواز هستند و سازندگان موفق شده‌اند از این لحاظ محصولی باکیفیت را به مخاطب خود ارائه دهند. Last Kings را می‌توانید هم‌اکنون به‌صورت رایگان از فروشگاه‌های پلی‌استور و اپ‌استور دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی Last Kings

Knights of Ages

Knights of Ages

بازی بعدی یک اثر نقش‌آفرینی داستان‌محور از استودیو Less Mainstream Games است که موفق شده با استفاده از المان‌های تاکتیکی و استراتژی، مخاطب خود را ساعت‌ها سرگرم کند. داستان بازی Knights of Ages روایت‌گر سرزمینی است که در گذشته مورد حمله متجاوزان قرار گرفته است و ۶ شوالیه افسانه‌ای با همکاری یکدیگر از آن‌جا دفاع کرده و حکومتی جدید را در آن بنا نهاده‌اند. حال با گذشت سال‌ها اتحاد میان حکومت‌های شکل‌گرفته در حال نابودی است و شما با قرار گرفتن در نقش یک جنگجو، وارد درگیری بین این حکومت‌ها می‌شوید. گیم‌پلی بازی بدین شکل است که باید به‌صورت تیمی وارد مبارزات شوید و تلاش کنید هیچ‌کدام از هم‌تیمی‌های‌تان کشته نشوند. هر مبارز تیم شما می‌تواند تعداد حرکات محدودی داشته باشد و اگر در محدوده مناسب قرار گرفته باشد، می‌تواند به‌حریف ضربه وارد کند. از آن‌جا که این قضیه برای نیروهای دشمن هم صدق می‌کند، پس درنتیجه چینش صحیح نیروها می‌تواند نتیجه هر نبرد را مشخص کند. مدیریت صحیح تیم و استفاده درست از نیروها وظیفه اصلی شما است و باید بتوانید استراتژی‌های نبرد را ازطریق آن‌ها پیاده‌سازی کنید. همانند دیگر بازی‌های مشابه این سبک با پیروزی در نبردها پولی به‌دست می‌آورید که می‌توانید از آن برای خرید سلاح‌ها و لباس‌های جنگی استفاده کنید. سازندگان ۲۰ کلاس مختلف را در بازی قرار داده‌اند و بازیکنان می‌توانند با استفاده از آن‌ها استراتژی‌های مختلف جنگی را پیاده‌سازی کنند. تیم سازنده از طراحی و بازه زمانی شبیه‌ به قرون وسطی برای Knights of Ages استفاده کرده که حس‌وحال جالبی را به‌وجود آورده است. این بازی را می‌توانید هم‌اکنون از فروشگاه پلی‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Knights of Ages

Eve Echoes

Eve Echoes

آخرین بازی هفته را هم به یک اثر علمی‌تخیلی با المان‌های MMO اختصاص داده‌ایم. در بازی Eve Echoes ساخته استودیو NetEase Games شما در نقش یک اکتشاف‌گر در سفیه‌فضایی خود قرار می‌گیرید و به گشت‌وگذار سیاره‌ها می‌پردازید. این بازی را می‌توانید هم به‌صورت تک‌نفره تجربه کرده و فضای بی‌کران را در آن اکتشاف کنید و هم می‌توانید در آن به سراغ فعالیت‌های گروهی و نبردهای گروه‌به‌گروه بروید. شما می‌توانید سفینه خود را ارتقا دهید یا با جمع‌‌آوری پول لازم، یک سفینه کاملا جدید خریداری کنید. جلوه‌های بصری بازی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و بدون شک بازی Eve Echoes یکی از بهترین گرافیک‌ها را روی پلتفرم موبایل دراختیار دارد. شما در این بازی قادر هستید در فضای بی‌کران، وارد نبردهای بین‌ستاره‌ای شوید، به‌ گشت‌وگذار بپردازید، غارت کنید، منابع جمع‌آوری کنید، به ساخت‌وساز بپردازید، تجارت کنید و بسیاری فعالیت‌های دیگر را انجام دهید. سازندگان اثری سندباکس با محیطی بی‌کران را در اختیار شما قرار داده‌اند که می‌تواند ساعت‌ها شما را غرق خود کند. درنبردهای بازی شما می‌توانید با بیش از ۱۰۰ بازیکن دیگر وارد مبارزه‌ای عظیم شوید که مشابه آن را شاید در بازی‌های موبایل بسیار کم دیده باشید. بااین‌حال این بازی هم‌اکنون در فروشگاه‌ پلی‌استور قابل دانلود است و تجربه آن را تمامی علاقه‌مندان بازی‌های علمی‌تخیلی و فضایی پیشنهاد می‌کنیم.

دانلود بازی Eve Echoes

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی گوشی و قیمت گوشی به بخش موبایل دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید؛ انواع گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی و هواوی برای مقایسه در اختیار کاربران است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده