نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

شورانر فصل سوم سریال Jack Ryan تغییر کرد

پس از حدود سه ماه از معرفی پل شیورینگ به‌عنوان شورانر فصل سوم سریال Tom Clancy's Jack Ryan شبکه آمازون، حال وان ویلموت جای وی را در این پروژه گرفته است.  

طبق گزارش سایت خبری هالیوود ریپورتر (THR)، وان ویلموت، نویسنده و تهیه‌کنندهٔ آمریکایی، به‌عنوان شورانر فصل سوم سریال Tom Clancy's Jack Ryan (تام کلنسی جک رایان) معرفی و انتخاب شد. کارلتون کیوس و گراهام رولند که به‌صورت مشترک شوارنر و خالقان دو فصل پیشین بودند، در ماه مارس سال گذشتهٔ میلادی از این پروژه جدا شده بودند و حال در خبری جدید متوجه شدیم پل شیورینگ، نویسنده و کارگردان آمریکایی که با ساخت سریال محبوب Prison Break (فرار از زندان) شهرتی فراوان در هالیوود پیدا کرد نیز پس از سه ماه از زمان معرفی‌ به‌عنوان شورانر فصل سوم، از این پروژه خارج شده است. پل شیورینگ، تهیه‌کنندگی و کارگردانی فیلم The Experiment (آزمایش) را نیز در کارنامه دارد که در این فیلم بازیگرانی چون آدریان برادی، فارست ویتاکر، کم جیجاندت، فیشر استیونس، مگی گریس، تراویس فیمل و دیوید بنر حضور داشتند و به‌ایفای نقش پرداختند؛ فیلمی که با استقبال نسبی منتقدان همراه شد و تنها فیلم سینمایی بلند کارنامهٔ کاری شیورینگ به‌عنوان کارگردان محسوب می‌شود.

Jack Ryan

وان ویلموت نگارش فیلمنامه سریال Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: دیسکاوری) را در کارنامه دارد و اسفند ماه سال گذشته بود که شبکه CBS از تمدید سریال «پیشتازان فضا: دیسکاوری» برای فصل سوم خبر داد؛ پخش فصل سوم سریال Star Trek: Discovery نیز قرار است از سال ۲۰۲۰ آغاز شود، اما زمان دقیق‌تری برای آن اعلام نشده است.

فصل دوم سریال Tom Clancy’s Jack Ryan ادامه داستان جک رایان با بازی جان کرازینسکی را که یک تحلیلگر سازمان CIA است، روایت کرد که در مورد سلاح‌ها و نیروهای غیرقانونی که در جنگل ونزوئلا وجود و حضور داشتند، تحقیق می‌کند و به‌همین دلیل او به‌آمریکای جنوبی سفر خواهد کرد. همان‌طور که تحقیقات جک باعث جلب توجه‌ گسترده‌ای به او شده است، رئیس جمهور ونزوئلا دستور حمله را صادر می‌کند. به‌رهبری جک رایان و همکارانش در یک مأموریت جهانی با حضور ایالات متحده، بریتانیا، روسیه و ونزوئلا، این عملیات در حال انجام است تا کسانی که قصد سرنگونی رئیس جمهور را دارند، از بین بروند و همچنین کشور در آستانه یک هرج‌و‌مرج بزرگ به‌یک کشور با ثبات تبدیل شود.

جان کرازینسکی، وندل پیرس، نومی راپاس، جوان ادپو، جوردی مویا، کریستینا اومانیا، فرانسیسکو دنیس، مایکل کلی و جان هوگناکر، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Tom Clancy’s Jack Ryan حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. فصل دوم سریال Jack Ryan که در هشت قسمت تولید شده بود، در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۰ آبان ماه ۱۳۹۸) از سرویس استریم آمازون پخش شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده