// یکشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

مدت زمان فصل اول Call of Duty: Modern Warfare تمدید شد

اینفینیتی وارد اعلام کرده که کاربران Call of Duty: Modern Warfare تا تاریخ ۲۲ بهمن ماه می‌توانند برای کسب محتویات بتل‌پس فصل اول تلاش کنند.

زمانی‌که فصل اول Call of Duty: Modern Warfare در دسترس قرار گرفت، قرار بود در انتهای ماه ژانویه به پایان برسد. این در حالی است که اینفینیتی وارد (Infinity Ward)، سازنده کالاف دیوتی: مدرن وارفیر، اعلام کرده است که کاربران تا ماه فوریه می‌توانند جهت کسب محتویات فصل اول اقدام کنند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، کاربران فصل اول COD: Modern Warfare، تنها تا تاریخ ۲۲ بهمن ماه (۱۱ فوریه) می‌توانند برای کسب محتویات این فصل تلاش کنند. اینفینیتی وارد در جریان بتل‌پس فصل اول، محتویاتی نظیر نقشه شخصی‌سازی سلاح، Xp دو برابر برای سلاح‌ها و ارتقای سطح بازیکن، کاراکترهای جدید و موارد مشابه دیگری را درنظر گرفته است که بازیکنان با تجربه‌ی بازی و کسب امتیاز، می‌توانند آن‌ها را آزاد کنند. همچنین تیم سازنده محتویات جدیدی هم برای بازیکنان درنظر گرفته که می‌توانید پس از اضافه شدن، برای کسب آن‌ها هم تلاش کنید.

یک اسلحه Crossbow برای بازی در نظر گرفته شده است که البته زمان راه‌یابی آن به بازی هنوز مشخص نشده است. در جریان وبسایت اینفینیتی وارد اعلام شده بود که بازیکنان با انجام چالش‌های داخل بازی می‌توانند این Crossbow را کسب کنند. همچنین تغییر Playlistهای بخش چندنفره هم از دیگر مواردی هستند که تا پایان فصل اول، برای بازیکنان درنظر گرفته شده است. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که اکتیویژن در چه زمانی محتویات جدید را به بازی اضافه می‌کند.

از دیگر اخبار حول این بازی هم می‌توان‌به تبدیل شدن Modern Warfare به پرفروش‌ترین بازی سال ۲۰۱۹ اشاره کرد. نظر شما کاربران زومجی در مورد فصل اول کالاف دیوتی: مدرن وارفیر چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده