// شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۸

معرفی نژاد Mechagnome؛ جدیدترین Allied Race بازی World of Warcraft

جدیدترین آپدیت بازی World of Warcraft چهارشنبه گذشته منتشر شده است و به همراه خود دو Allied Race جدید به‌همراه داشت که در این مطلب به معرفی Mechagnome می‌پردازیم.

جدیدترین نسخه بازی World of Warcraft چهارشنبه گذشته در دسترس بازیکنان قرار گرفت که با نام Visions of N’Zoth شناخته می‌شود و در بخشی از این آپدیت شاهد اضافه شدن دو Allied Race جدید با نام‌های Vulpera و Mechagnome بودیم. به‌همین دلیل در این مطلب قرار است در مورد موارد منحصر به فرد مربوط به نژاد Mechagnome توضیحاتی ارائه دهیم که شامل بخش‌هایی مانند چگونگی ساختن این کاراکتر، کلاس‌ها، Mechagnome Heritage Armor و Mechagon Mechanostrider می‌شود.

برای ساختن کاراکتری با نژاد Mechagnome در بازی WOW نیاز‌های اولیه‌ای تعریف شده است. برای باز کردن نژاد Mechagnome بازیکنان بایستی نسخه Battle for Azeroth بازی World of Warcraft را روی اکانت خود فعال کنند. در ادامه بایستی تمامی ماموریت‌های مربوط به منطقه Mechagon را انجام دهید و برای تکمیل Achievement این بخش که با نام The Mechagonian Threat شناخته می‌شود، بایستی یک‌بار به‌صورت کامل دانژن این منطقه را به پایان رسانید که به چند ساعت زمان نیاز دارد. نکته بعدی Exalted شدن Reputation بازیکن با نژاد Rustbolt Resistance است که چند هفته‌ای زمان می‌برد. در نهایت لازم است بدانید که این نژاد عضو فرقه Alliance است.

مکاژنوم

بعد از تکمیل مراحل یاد شده، بخش داستانی جدیدی برای بازیکنان باز می‌شود که بایستی آن را تا انتها ادامه دهند و در نهایت Achievement مخصوص نژاد Mechagnome را که Allied Races: Mechagnome نام دارد، دریافت کنند.

نکته قابل توجه اینکه ماموریت‌های منطقه Mechagon می‌تواند توسط هر دو فرقه Alliance و یا Horde به پایان رسند و Achivement مخصوص این نژاد دریافت شود، ولی سناریو نهایی که به قابل استفاده شدن این کاراکتر ختم می‌شود، بایستی فقط توسط کاراکتری از فرقه Alliance انجام شود.

علاقه‌مندانی که به‌دنبال ساختن کاراکتری با نژاد Mechagnome هستند، می‌توانند این نژاد را در کلاس‌های Hunter ،Mage ،Monk ،Priest ،Rogue ،Warlock و Warrior تجربه کنند. البته افرادی که نسخه World of Warcraft: Shadowlandz را که قرار است در سال ۲۰۲۰ منتشر شود، پیش خرید کرده‌اند، می‌توانند این نژاد را با کلاس Death Knight نیز تجربه کنند.

هم‌زمان با انتشار نسخه ۸.۳ بازی World of Warcraft، نژاد Mechagnome ست Heritage Armor مخصوص خود را نیز دریافت کرده است. برای به‌دست آوردن این ست بازیکنان بایستی یک کاراکتر از نژاد Mechagnome بسازند و بدون استفاده از قابلیت Leveling Boost کاراکتر خود را به‌سطح ۱۱۰ برسانند تا Heritage Armor نژاد Mechagnome را دریافت کنند. دریافت کردن این ست Achievement مخصوصی به‌همراه دارد که با نام Heritage of the Mechagnome شناخته می‌شود. در نهایت این نژاد بعد از انجام اولین ماموریت خود برای فرقه Alliance تابارد مخصوصی دریافت می‌کند که با نام Mechagonian Tabard معرفی شده است.

مکاژنوم

مکاژنوم‌ها Mount مخصوص به خود را نیز استفاده می‌کنند که با نام Mechagon Mechanostrider معرفی شده است. بازیکنان Alliance بعد از باز کردن Achievement مخصوص این نژاد که با نام Allied Races: Mechagnome شناخته می‌شود، می‌توانند این مانت را با هر نژادی استفاده کنند.

مکاژنوم

بخش قابلیت‌های نژادی کاراکتر موارد جالبی را شامل می‌شود که به دو صورت Active و Passive در دسترس خواهند بود:

  • تنها قابلیت Active مکاژنوم‌ها که با کلیک کردن روی آن فعال می‌شود، Hyper Organic Light Originator نام دارد. این قابلیت دو Illusion از کاراکتر شما به‌وجود می‌آورد که تمامی حرکات کاراکتر اصلی را کپی‌برداری و انجام می‌دهند. برای هر بار استفاده از این قابلیت ۳ دقیقه زمان لازم است.
  • اولین قابلیت Passive این نژاد Combat Analysis نام دارد که می‌توان به‌عنوان قوی‌ترین قابلیت کاراکتر از آن یاد کرد. زمانی که این نژاد در درگیری یا اصطلاحا در حالت Combat قرار دارد، Primary stat کاراکتر به مقدار ۴۰۰ عدد افزایش پیدا می‌کند. این قابلیت فقط در درگیری با دشمن فعال می‌شود که به‌صورت مرحله‌ای افزایش پیدا می‌کند و در صورتی که از درگیری پایان یابد به همان شکل کاهش پیدا می‌کند.
  • مورد بعدی که به‌نظر با‌مزه هم می‌رسد، Mastercraft نام دارد. با توجه به اینکه اندام Mechagnome به‌صورت مکانیکی طراحی شده است، این کاراکترها می‌توانند بدون نیاز به آتش از قابلیت Cooking استفاده کنند و جالب‌تر اینکه شما بدون نیاز به کوره آهن‌گری و یا Anvil می‌توانید فعالیت‌های مربوط به Blacksmithing و Mining را انجام دهید.
  • نژاد Mechagnome قابلیت قابل توجه دیگری را به همراه دارد که Emergency Failsafe نام دارد. در صورتی که HP این نژاد به زیر ۲۰ درصد سقوط کند به مقدار ۱۵ درصد HP کلی کاراکتر بازگردانده خواهد شد. برای هر بار فعال شدن این قابلیت ۲.۵ دقیقه زمان لازم است.
  • قابلیت Skeleton Pinkie به کاراکتر شما این اجازه را می‌دهد تا درها و جعبه‌هایی که قفل هستند را باز کنید. دقت داشته باشید که این قابلیت سطح‌بندی دارد و عددی بین ۰ تا ۶۰۰ برای آن تعریف شده است.

دنیای وارکرفت

اولین بخش نسخه ۸.۳ بازی World of Warcraft که با نام آپدیت Visions of N’Zoth شناخته می‌شود، در تاریخ ۱۴ ژانویه مصادف یا ۲۴ دی در دسترس بازیکنان قرار گرفته است و در روز چهارشنبه بخش‌های دیگری از این آپدیت که شامل Raid جدید بازی با نام Ny'alotha, the Waking City می‌شود، منتشر می‌شود. فصل چهارم بخش Mythic Plus و PvP نیز به‌زودی در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.


منبع wowhead
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده