نویسنده: نیما احمدی
// شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۹

کاراکتر Goku با ظاهری متفاوت به بازی Dragon Ball FighterZ اضافه شد

حالت Ultra Instinct کاراکتر Goku به بازی Dragon Ball FighterZ اضافه خواهد شد. با اضافه شدن این حالت، در کل ۶ کاراکتر Goku در این بازی حضور خواهند داشت.

طبق گزارش‌های سایت Gematsu، به‌نظر می‌رسد که اضافه شدن کاراکترهای جدید به بازی Dragon Ball FighterZ ادامه خواهد داشت. مجله V-Jump در آخرین شماره خود اعلام کرد که کاراکتر Goku با حالت Ultra Instinct خود از انیمه Dragon Ball Super به بازی Dragon Ball FighterZ اضافه خواهد شد. با اضافه شدن این شخصیت، تعداد حالت‌های کاراکتر Goku در این بازی به عدد ۶ می‌رسد، البته اگر کاراکتر Bardock را که شباهت زیادی به edgy-Goku دارد را جزو این شخصیت‌ها حساب نکنیم.

Dragon Ball FighterZ

تصویری از حالت Ultra Instinct شخصیت Goku

در این مقاله هیچ اطلاعاتی درباره شخصیت Goku نوشته نشده بود، اما به‌زودی اطلاعات بیشتری از این کاراکتر منتشر خواهد شد. جزییات بیشتر درباره نسخه مو نقره‌ای کاراکتر گوکو برای انتشار در مرحله نهایی تور جهانی بازی Dragon Ball FighterZ برنامه‌ریزی شده است. این مسابقه در تاریخ ۱۹ و ۲۰ بهمن ۹۸ واقع در کشور فرانسه برگزار خواهد شد.  

بازی FighterZ یکی از محبوب‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۹ بود که طرفداران ساعت‌ها به‌صورت آنلاین مقابل یک‌دیگر مبارزه می‌کردند. ملحق شدن نسخه شدن گوکو به این بازی، نشان می‌دهد که عرضه بسته الحاقی برای بازی FighterZ هنوز به‌طور کامل متوقف نشده است. بازی Dragon Ball FighterZ در حال‌حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، نینتندو سوییچ و پی‌سی در دسترس بازیکنان قرار دارد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده