// شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۲

اضافه شدن MSL و نیمکت نشین شدن JUGi در تیم North

تیم North با اضافه شدن MSL به لیست بازیکنان اصلی خبر نیمکت‌نشین شدن JUGi در مسابقات پیش رو را تایید کرد.

تیم North که در حال حاضر در جایگاه بیست و یکم رنکینگ بین‌المللی بازی Counter Strike: Global Offensive قرار دارد برای حضور در مسابقات پیش رو تغییراتی را در لیست بازیکنان اصلی این تیم اعمال کرده است. چندی پیش این مجموعه ویدیویی را منتشر کرده بود که در اواخر آن شاهد حضور MSL بودیم. این ویدیو که بدون هیچ توضیحی منتشر شده بود و با توجه به اینکه MSL را در پیراهن ورزشی این تیم نشان می‌داد، شایعات مربوط به ایجاد تغییر در این تیم را قوت بخشید. حال این مجموعه طی اعلامیه‌ای خبر نیمکت‌نشین شدن JUGi را برای استفاده از MSL در مسابقات پیش رو منتشر کرده است.

جیکوب هانسن ۲۰ ساله که بیشتر با نام مستعار JUGi شناخته می‌شود قرار است فعلا به‌عنوان نیمکت‌نشین این تیم را همراهی کند. این بازیکن از زمان ورودش به تیم North تا به این لحظه نتوانسته است جایگاه خود را پیدا کند و حتی زمانی که این تیم در مسابقات DreamHack Open Sevilla به‌عنوان قهرمانی دست یافت نیز نمایش قابل توجهی را از این بازیکن شاهد نبودیم.

تیم کانتر استرایک

ماتیاس لوریتسن معروف به MSL در سال ۲۰۱۸ توانسته است عنوان قهرمانی مسابقات DreamHack Masters Stockholm را به همراه تیم North کسب کند و در آن رویداد به عنوان با ارزش‌ترین بازیکن تورنمنت شناخته شد. حال با بازگشت MSL که به عنوان یکی از موسسین تیم در سال ۲۰۱۷ شناخته می‌شود، تیم North بازیکن جدیدی را در پست AWP خود تجربه می‌کند که بایستی منتظر ماند و نتیجه این تغییر را مشاهده کرد.

تیم North بایستی هفته بعد در سری مسابقات DreamHack حضور پیدا کند و در گروه B با تیم‌های Sprout، تیم Heroic و MAD Lions روبه‌رو شود. مرحله اصلی مسابقات DreamHack Open Leipzig 2020 بازی Counter Strike: Global Offensive از روز جمعه، ۲۴ ژانویه مصادف با ۴ بهمن کار خود را شروع می‌کند و به مدت سه روز ادامه خواهد یافت. شهر لایپزیگ آلمان وظیفه میزبانی از این دوره از مسابقات را بر عهده دارد و مجموع جوایز رویداد نیز ۱۰۰ هزار دلار است. علاقه‌مندان به دیدن مرحله اصلی مسابقات می‌توانند از طریق کانال DreamHackCS به دیدن مراحل مختلف مسابقات بپردازند.


منبع hltv
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده