// شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

تیم Fnatic طی قراردادی Golden را برای همیشه به عضویت تیم CS: GO خود درآورد

مجموعه Fnatic تایید کرد که طی قراردادی مایکل سلیم معروف به Golden برای همیشه به عضویت تیم Counter Strike آن‌ها درآمده است.

مایکل سلیم ۲۵ ساله با کمک‌های قابل توجهی که به تیم Fnatic کرده است یکی از دلایل اصلی بازگشت مجموعه به صدر لیست تیم‌های برتر بازی Counter Strike: Global Offensive بوده است. این بازیکن که در سال ۲۰۱۹ به صورت قرضی در لیست بازیکنان تیم Fnatic حضور داشته است به تازگی قراردادی را با این تیم تنظیم کرده است و طی آن به طور دائم به عضویت تیم Fnatic در‌آمده است.

تیم Fnatic در سال گذشته توانست بعد از ۱۹ ماه جام مسابقات حرفه‌ای بازی Counter Strike را به‌دست آورد و به عنوان قهرمانی مسابقات DreamHack Masters Malmö دست یابد. بعد از آن شاهد کسب عنوان نایب قهرمانی هشتمین فصل مسابقات StarSeries i-League توسط Golden و هم تیمی‌هایش بودیم و در نهایت این تیم سوئدی توانست با قرار گرفتن در جایگاه دوم مرحله اصلی مسابقات ESL Pro League کار خود را در سال ۲۰۱۹ به پایان رساند و در جایگاه سوم رنکینگ جهانی بازی کانتر استرایک قرار گیرد.

مایکل سلیم معروف به Golden

پیش از این Golden در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ نیز برای تیم Fnatic بازی کرده بود و در این بازه زمانی وظیفه رهبری تیم را بر عهده داشت. نکته جالب توجه اینکه Golden یکی از بازیکنان آکادمی مجموعه Fnatic بوده است که بعد از ورود به تیم اصلی توانست به عناوین قهرمانی مسابقاتی همچون IEM Katowice 2018 و WESG 2017 Finals دست یابد.

اولین حضور تیم Fnatic در مسابقات بین‌المللی بازی Counter Strike: Global Offensive در سال ۲۰۲۰ در مسابقات IEM Katowice خواهد بود که ۲۵ فوریه مصادف با ۶ اسفند شروع می‌شود. لیست کامل بازیکنان تیم شامل JW، KRIMZ، Brollan، Flusha و Golden است که Samuelsson به عنوان مربی این تیم را همراهی خواهد کرد.


منبع hltv
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده