// شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۹

اخبار بیشتری از بازی Baldur's Gate 3 در ماه آینده میلادی منتشر می‌شود

لاریان استودیو با انتشار یک تیزر کوتاه، از انتشار اخبار جدید برای بازی Baldur's Gate 3 در ماه آینده میلادی خبر داد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت Larian Studios به‌تازگی توییتی منتشر کرده است که در آن تیزری از بازی Baldur's Gate 3 دیده می‌شود و اشاره به اخبار جدید آن دارد که قرار است در ماه آینده منتشر شود. در این تیزر شاهد صحبت‌های جادوگر معروف بازی به‌نام Volothamp Geddarm هستیم. در ادامه آن نیز برخی از افراد استودیو را می‌بینیم که در حال انجام فرایندهای مربوط به ساخت بازی هستند. در پایان نیز تاریخ ۲۷ ماه فوریه (۸ اسفند ماه) برای اعلام اخبار جدید نمایش داده می‌شود. تیزر بازی Baldurs Gate 3 را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

آخرین خبری که پیش‌تر در مورد این بازی منتشر شده بود، از تلاش‌های استودیو لاریان برای ساخت بازی روی کنسول سوییچ خبر می‌داد. با تجربه‌ای که این استودیو در ساخت بازی‌های نقش آفرینی دارد، هنگامی که خبر ساخت نسخه سوم به گوش طرفداران قدیمی این سری رسید، همه‌ی آن‌ها را بسیار خوشحال و هیجان‌زده کرد. با توجه به این‌که پیش‌تر استودیو لاریان در مورد زمان انتشار بازی گفته بود که زمانی این اتفاق خواهد افتاد که بازی آماده باشد، احتمالا در اخبار ماه آینده خبری از تاریخ انتشار بازی نخواهد بود و ممکن است برای اولین بار گیم‌پلی بازی را شاهد باشیم یا حتی نحوه‌ی مبارزه‌ها و برخی از مناطق جدید را ببینیم.

اگر از علاقه‌مندان به سبک RPG هستید، بهترین زمان برای تجربه نسخه‌های اول و دوم مجموعه Baldurs Gate الان است؛ چراکه به‌تازگی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر شده‌اند. اگرچه مدتی طول می‌کشد که به بازی و خط داستانی آن عادت کنید، اما قطعا تجربه‌ی خالی از لطفی نخواهد بود. بازی Baldur's Gate 3 در حال حاضر قرار است برای پی سی و استیدیا منتشر شود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده