نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱

فصل دوم سریال Watchmen احتمالا ساخته نخواهد شد

با توجه به عدم بازگشت دیمون لیندلوف برای ساخت فصل دوم، به‌نظر می‌رسد که شبکه HBO تصمیمی برای ساخت فصل دوم سریال Watchmen بدون او ندارد.

پاییز امسال بود که فصل اول سریال Watchmen (واچمن) از شبکه HBO به‌روی آنتن رفت، اما تا به امروز شاهد تمدید این سریال برای فصل دوم نبودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، در نهایت ممکن است شاهد ساخت فصل دوم این سریال نباشیم. همانطور که شاید خبر داشته باشید، دیمون لیندلوف، نویسنده و سازنده‌ سریال واچمن مدتی پیش گفته بود که علاقه‌ای به ساخت فصل دوم این سریال ندارد و گفته بود که در صورت ساخت فصل دوم، شخص دیگری جای او را خواهد گرفت. حال طبق خبری که USAToday منتشر کرده، شبکه HBO ظاهرا علاقه‌ای به ادامه دادن سریال Watchmen بدون بازگشت لیندلوف ندارد. 

فصل اول سریال Watchmen با اینکه به داستان آن پایان داد، اما به برخی از سوالات پاسخی نیز نداد. لیندلوف پیش از این گفته بود که در فصل اول سریال واچمن داستانی که او به دنبالش بوده، را گفته و اضافه کرد که اگر شبکه بخواهد می‌تواند با نویسنده و تهیه‌کننده دیگری فصل دوم سریال را تولید و منتشر کند. بااین حال، کیسی بلویز، مدیر برنامه‌های شبکه HBO در نظر جدید خود در این رابطه گفته که بسیار بعید است فصل دوم سریال Watchmen بدون لیندلوف ساخته شود. بلویز گفت:

تصور اینکه بدون حضور دیمون فصل دوم را تولید کنیم، بسیار سخت و دشوار است.

دیمون لیندلوف

سریال Watchmen اقتباسی آزاد از کامیکی به همین نام اثر آلن مور است که اولین نسخه از مجموعه کتاب‌های کامیک واچمن که یک مجموعه کوتاه و ۱۲ جلدی بود، در سال ۱۹۸۶ منتشر شد. جرمی آیرونز، رجینا کینگ، دان جانسون، تیم بلیک نلسون، جین اسمارت، لوئیس گوست جونیور، آدلاید کلمنس، اندرو هاوارد، یحیی عبدالمتین دوم، تام میسون، فرانسیس فیشر، جیکوب مینگ-ترنت، سارا ویکرز، دیلن شامینگ، لیلی رز اسمیت، جیمز ولک، هانگ چائو و آدلین اسپون، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Watchmen حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده