نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۲

پایان یافتن قرارداد بازیگران باعث توقف ساخت فصل سوم سریال Mindhunter شد

به‌تازگی قرارداد بازیگران سریال Mindhunter به پایان رسیده که این موضوع باعث توقف ساخت فصل سوم این سریال شده است.

تابستان امسال بود که سرانجام فصل دوم سریال Mindhunter (شکارچی ذهن) از شبکه نت‌ فلیکس منتشر شد و فصل دوم این سریال توانست هم نظر بسیار مثبت منتقدان و هم نظر بینندگان را جلب کند، اما تا به امروز این سریال برای فصل سوم توسط نتفلیکس تمدید نشده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، وضعیت سریال شکارچی‌ذهن در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. ورایتی تایید کرد که قرارداد بازیگران سریال Mindhunter با شبکه نتفلیکس به پایان رسیده است. بااین حال، شبکه Netflix تایید کرد که این سریال لغو نشده و به علت مشکلات برنامه بسیار شلوغ دیوید فینچر، سازنده سریال، در حال حاضر مراحل ساخت فصل سوم این سریال متوقف شده است. فینچر اکنون در حال کارگردانی فیلم Mank (منک) برای شبکه نتفلیکس است که این فیلم قرار است اواخر سال ۲۰۲۰ منتشر شود.

دیوید فینچر

همچنین فینچر به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در فصل دوم سریال Love, Death and Robots (عشق، مرگ و ربات‌ها) نیز حضور دارد و او قرار است سریال پیش درآمد فیلم Chinatown (محله چینی‌ها) را به‌همراه رابرت تاون، نویسنده فیلم اصلی برای نتفلیکس تولید و منتشر کند. فیلم Mank فیلمی براساس زندگینامه هرمن جی. منکیویچ، نویسنده فیلمنامه فیلم Citizen Kane (همشهری کین) خواهد بود که در این فیلم شاهد حضور بازیگرانی چون گری اولدمن، آماندا سایفرد، لیلی کالینز، تام برک، چارلز دنس، تاپنس میدلتون، آرلیس هاوارد، جوزف کراس، فردیناند کینگزلی، جیمی مک‌شین، سم تراوتن، توبی لئونارد مور و تام پلفری، هستیم. این فیلم قرار است کاملا سیاه و سفید فیلمبرداری شود. 

فصل اول سریال Mindhunter در سال ۲۰۱۷ و فصل دوم در سال ۲۰۱۹ منتشر شده بود که این سریال داستان دو مامور سازمان FBI به‌نام‌های هولدن فورد و بیل تنچ با همکاری روانشناس وندی کار را دنبال می‌کند. آن‌ها وظیفه دارند تا با قاتلان سریالی گفتگو کنند و انگیزه، فکر و روش قتل آن‌ها را بررسی کنند و متوجه شوند تا این تحقیقات باعث شود قتل‌های مشابه یا دیگر قاتلان سریالی کشف و دستگیر شوند. جاناتان گروف، هولت مک‌کالانی، هانا گراس، آنا تورو و دیمون هریمن، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Mindhunter حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده