// جمعه, ۲۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

رویداد سال نو چین بازی Overwatch آغاز شد

رویداد سال نو چین بازی Overwatch هم‌اکنون در دسترس است و کاربران می‌توانند اسکین‌های جدید کاراکترهای بازی از جمله سومبرا را کسب کنند.

با شروع جشن‌های مختلف نظیر هالووین یا سال نو میلادی و چین، Overwatch جزو آن دسته از بازی‌هایی است که همیشه به‌واسطه‌ی رویدادهای مختلف، کاربران خود را سرگرم می‌کند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، رویداد جدید این بازی به مناسبت فرا رسیدن سال نو چینی که در واقع Year of the Rat است، در دسترس قرار گرفته است. کاربران تا تاریخ ۱۷ بهمن ماه (۶ فوریه) می‌توانند این رویداد را تجربه و برای کسب آیتم‌های تزئینی جدید آن نظیر اسکین‌های جدید تلاش کنند.

از میان اسکین‌های لجندری این رویداد، می‌توان به اسکین شخصیت سومبرا اشاره کرد که برگرفته از ظاهر اوپرای سنتی چینی است که Bian lian نام دارد و به معنی تغییر صورت است. ازاین‌رو بازیکنان با کسب یا خرید این اسکین می‌توانند از ۶ ماسک مختلف برای سومبرا استفاده کنند که هرکدام از آن‌ها طراحی متفاوتی دارد. همچنین Opera Brigitte، Mask Dancer Moira و Samul Nori Lucio هم سایر اسکین‌های لجندری هستند که در جریان رویداد سال نو چین در دسترس قرار گرفته‌اند. 

در ادامه مشخص شده است که در جریان سه هفته، سه رویداد داخل بازی (هر هفته یک رویداد) برای بازیکنان درنظر گرفته شده است. ازاین‌رو اگر بتوانید در هر رویداد داخلی ۹ بازی را برنده شوید، اسکین‌های مجزایی را به‌عنوان پاداش کسب خواهید کرد. اسکین‌های درنظر گرفته شده، شامل Monk Doomfist برای هفته اول، Ancient Chinese Bronze Winston برای هفته دوم و Paper-Cutting Wrecking Ball برای هفته سوم است.

برای آن دسته از کاربرانی هم که حالت آرکید را تجربه می‌کنند، بلیزارد اینترتینمنت (Blizzard Entertainment)، سازنده و ناشر اورواچ، حالت تغییر یافته‌ای از Capture the Flap را در اختیار کاربران قرار داده است که Brawl Blitz نام دارد. در این حالت بازیکنان به‌جای کسب سه پرچم، باید ۶ پرچم را کسب کنید تا برنده شوید. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از این بازی را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده