// جمعه, ۲۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

تاریخ انتشار Hunt: Showdown برای پلی استیشن 4 مشخص شد

به‌تازگی کرایتک اعلام کرده است که بازی Hunt: Showdown در تاریخ ۲۹ بهمن ماه (۱۸ فوریه) برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود.

بازی Hunt: Showdown در سال ۲۰۱۹ برای کامپیوتر و ایکس باکس وان عرضه شد و توانست یک تجربه خوب را در اختیار کاربران علاقه‌مند به بازی‌های کوآپ قرار دهد. دراین‌میان کاربران پلی استیشن 4 منتظر بودند تا کرایتک (Crytek)، سازنده و ناشر Hunt: Showdown، این بازی را برای PS4 هم عرضه کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کرایتک به‌تازگی اعلام کرده است که Hunt: Showdown، در تاریخ ۲۹ بهمن ماه (۱۸ فوریه) برای پلی‌استیشن 4 هم عرضه می‌شود تا کاربران بتوانند این بازی مشارکتی را تجربه کنند. همچنین در ادامه مشخص شده است که کوچ مدیا (Koch Media) ناشر نسخه پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان بازی خواهد بود و کرایتک، ازاین‌پس تنها ناشر نسخه پی سی بازی است. اونی یرلی، مدیرعامل کرایتک، دراین‌باره می‌گوید:

با رسیدگی کوچ مدیا به امور نشر و انتشار Hunt: Showdown، تیم توسعه‌ی ما می‌تواند با تمرکز بیشتر و درکنار جامعه کاربری بازی، روی Hunt: Showdown و بهینه کردن آن روی تمامی پلتفرم‌ها کار کند. درحالی‌که ما روی توسعه‌ی بازی کار می‌کنیم، کوچ مدیا بازی را به‌صورت دیجیتالی و فیزیکی (ازطریق خرده‌فروشی‌ها) در اختیار کاربران قرار می‌دهد و به رشد بیشتر بازی کمک می‌کند. برای اطلاع از نظرات و بازخورد کاربران پلی استیشن و عرضه محتویات بیشتر برای تمامی کاربران در سال جاری، نمی‌توانیم صبر کنیم.

صحبت از محتویات بیشتر در سال جاری شد، باید بگویم که در آپدیت 1.2 بازی Hunt: Showdown شاهد اضافه شدن هانترهای لجندری جدید، رفع باگ‌های بازی، بهبود بخش آموزشی، تیم‌های سه‌نفره تصادفی و سلاح‌های جدید خواهیم بود. نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Hunt: Showdown چیست؟ آیا از تجربه‌ی آن لذت برده‌اید؟ از دیگر اخبار حول این بازی هم می‌توان به بسته الحاقی Legends of the Bayou اشاره کرد که در دسترس کاربران قرار گرفته است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده