// جمعه, ۲۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

Nioh 2 به مراحل پایانی ساخت خود رسید؛ انتشار تصاویر بیشتر از بازی

فامیهیکو یاسودا، کارگردان و تهیه کننده Nioh 2، به‌تازگی اعلام کرده است که توسعه‌ی این بازی روبه‌اتمام است و هر هفته تا زمان انتشار Nioh 2، اطلاعات جدیدی منتشر می‌شود.

بازی Nioh 2 در تاریخ ۲۳ اسفند ماه برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. طبق جدیدترین اخبار بازی، اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر شده است که ما را با بازی و یکی از باس فایت‌ها آشنا می‌کند. همچنین در حساب کاربری ژاپنی Nioh 2 در توییتر پیامی از سوی فامیهیکو یاسودا، کارگردان و تهیه کننده Nioh 2، منتشر شده که نشان می‌دهد توسعه این بازی روزهای آخر خود را سپری می‌کند. این گفته بدین معنا است که Nioh 2 تاخیر نخواهد خورد و در تاریخ ذکر شده در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. 

همچنین در ادامه یاسودا اعلام کرده است که تا زمان انتشار بازی، هر هفته اطلاعات بیشتری از Nioh 2 منتشر می‌شود تا کاربران بیش‌ازپیش با جهان بازی آشنا شوند. در جریان تصاویر منتشر شده از بازی Nioh 2، شاهد معرفی کاراکتری به نام ماگوئیچی سایکا هستیم که رهبر گروه سایکا از منطقه کیکونی به‌حساب می‌آید؛ منطقه‌ای که در ژاپن مدرن به اسم واکایاما پرفکچر شناخته می‌شود. دراین‌میان اشاره کنم که ماگوئیچی سایکا، درواقع لقبی است که نسل‌به‌نسل به رهبر گروه سایکا اهدا می‌شود و اسم اصلی او، شیگه‌هیده سوزوکی است.

در نسخه اول Nioh کاربران با یکی دیگر از رهبران گروه سایکا مبارزه کرده بودند که شیگموتو سوزوکی نام داشت و در نسخه دوم هم با یکی دیگر از اعضای خانواده سوزوکی، روبه‌رو می‌شوید. گروه سایکا، یک گروه مزدور است که برای به‌دست آوردن پول، در جنگ‌های مختلفی شرکت می‌کنند. آن‌ها تخصص خاصی در استفاده از باروت دارند. اعضای این گروه زمانی از بین رفت که برای محافظت از قلعه ایشیاما هونگان-جی علیه ارتش اودا نوبوناگا استخدام شدند. 

قهرمان داستان در Nioh 2 به قلعه ذکر شده نفوذ خواهد کرد و با ماگوئیچی سایکا روبه‌رو می‌شود. همچنین در تصاویر منتشر شده شاهد معرفی دو یوکای جدید به نام‌های Gyuuki و Tesso هستیم که به‌ترتیب ظاهری شبیه‌به عنکبوت و میمون دارند. جدا از این موارد، می‌توان‌به روح‌های نگهبان نسخه دوم هم اشاره کرد که در این تصاویر شاهد Nine-Tails و Yatakarasu هستیم. در اصل Nine-Tails مربوط به آخرین باس‌فایت سومین بسته الحاقی Nioh است و Yatakarasu مربوط به باس فایت ماگوئیچی سایکا در نسخه دوم می‌شود.

بازیکنان در Nioh 2 می‌توانند مهارت‌های یوکای‌ها را کسب کنند. از میان مهارت‌های نشان داده شده در جریان تصاویر جدید بازی، می‌توان به Rocket Punch اشاره کرد که یک مشت قدرتمند را به سمت دشمن پرتاب می‌کنید. همچنین Demon Fire هم به شما اجازه می‌دهد که دشمنان را به آتش بکشید. البته کاربران می‌توانند به جای آتش، از آب، باد و الکتریسیته هم برای آسیب زدن استفاده کنند. در انتها هم بد نیست به محیط‌های جدید بازی نظیر قلعه First is Odani واقع در Mount Odani و قلعه ایشیاما هونجان-جی اشاره کرد. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده