// جمعه, ۲۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

بسته الحاقی Cindered Shadows بازی Fire Emblem: Three Houses معرفی شد

چندی پیش نینتندو بسته الحاقی جدید Fire Emblem: Three Houses را معرفی کرد که Cindered Shadows نام دارد و محتویات داستانی را به بازی اضافه می‌کند.

بسته‌ الحاقی‌های Fire Emblem: Three Houses تابه‌امروز تنها شامل آیتم‌های تزئینی می‌شد، اما کاربران به‌زودی یک محتوای داستانی را تجربه خواهند کرد. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، نینتندو به‌تازگی بسته الحاقی Cindered Shadows بازی Fire Emblem: Three Houses را معرفی کرده است.

در جریان بسته الحاقی Cindered Shadows شاهد اضافه شدن چهارمین خاندان به بازی هستیم. کاربرانی که اکسپنشن پس بازی را خریداری کرده باشند، قادر به تجربه‌ی بسته الحاقی Cindered Shadows هستند که در تاریخ ۲۴ بهمن ماه (۱۳ فوریه) در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد. داستان این بسته الحاقی روایت‌گر خاندانی به اسم Ashen Wolves است که در زیر کلیسای Garreg Mach قرار دارند. البته  Ashen Wolves در ظاهر یک خاندان است، اما تشکیل شده از گروهی از دانش آموزانی که رهبر خاصی ندارند، از‌این‌رو شما به‌عنوان رهبر جدید آن‌ها وارد می‌شوید.

از آن‌جایی که از Cindered Shadows به‌عنوان یک داستان فرعی یاد می‌شود، کاربران در جریان تجربه‌ی خود می‌توانند این بسته الحاقی را هم تجربه کنند و حتما لازم نیست که داستان اصلی را ابتدا به پایان برسانند. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بسته الحاقی Cindered Shadows بازی Fire Emblem: Three Houses را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Fire Emblem: Three Houses

تماشا از یوتیوب

بازی Fire Emblem: Three Houses توانست از زومجی نمره ۹ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

استودیو اینتلیجنت سیستمز با ساخت Fire Emblem: Three Houses دست به ریسک بزرگی زده است. بااین‌حال Three Houses توانسته است به‌خوبی سبک مبارزات نوبتی و تاکتیکی را متحول کند و ادامه دهنده راه بازی‌هایی نظیر Persona 5 در این سبک باشد. البته فایر امبلم: تری هاوسز مشکلات مخصوص به‌خودش را هم دارد. نبود تعادل کافی میان قدرت کلاس‌های مبارزاتی و همچنین بی‌فایده بودن ارتقای کلاس مبارزه‌ای کاراکتر بیلث تنها مشکلات بازی هستند اما داستان سرایی، شخصیت‌پردازی و نبردها به‌قدری خوب هستند که بتوانید بارها و بارها این بازی را از ابتدا تجربه کنید و از آن لذت ببرید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده