// جمعه, ۲۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۹

بازی های هفته چهارم دی 1398 برای اندروید

در چهارمین هفته دی ماه ۹۸، با وسیله نقلیه خود به نبرد دیگران بروید، بسکتبال بازی کنید و حال ارازل اوباش را بگیرید!

در هفته چهارم دی ماه ۹۸، طبق روال همیشه در مقاله بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته به سراغ پنج بازی برتری رفته‌ایم که در زومجی معرفی شده‌اند. در این هفته بازی اندروید و آیفون Hoop League Tactics را داشتیم که در آن بازیکنان می‌توانند در محیطی دوبعدی و پیکسلی ورزش بسکتبال را تجربه کنند. همچنین بازی Extraordinary Ones: 5V5 MOBA را داشتیم که با ارائه سبک موبا به بازیکنان آن‌ها را در رقابتی پنج درمقابل پنج قرار می‌دهد.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده بیندازید.

Agent Intercept

Agent Intercept

در معرفی اولین بازی هفته به سراغ یک اثر ریسینگ به‌نام Agent Intercept رفته‌ایم که با استفاده از المان‌های ماشین‌ جنگی تجربه‌ای لذت‌بخش و سرگرم‌کننده را به مخاطبان خود ارائه می‌دهد. این بازی توسط استودیو PikPok توسعه داده شده است و داستان خاصی را پیش روی بازیکنان قرار نمی‌دهد. کنترل بازی بدین شکل است که خودروی شما همیشه در حال حرکت است و شما تنها وظیفه حرکت دادن به‌سمت چپ‌وراست را به‌عهده دارید. همچنین در طول مسیر موشک‌های مختلفی در مقابل شما قرار می‌گیرد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها به‌سایر اتومبیل‌ها و قایق‌ها آسیب وارد کنید. هدف شما ازبین‌بردن یک شخص شرور است که ماشین یا قایق او توسط دیگر وسایل نقلیه محافظت می‌شود. درواقع شما باید با استفاده از موشک‌ محافظان او و سپس خود این فرد شرور را از بین ببرید. علاوه‌بر دشمن، خود شما نیز دارای یک نوار سلامت هستید که باید مواظب باشید در زمان مبارزه باعث نابودی و باختن شما نشود. درصورتی هم که آیتمی برای حمله نداشته باشید، می‌توانید با استفاده از سرعتی که ازطریق Speed Boost به‌دست می‌آورید، به دشمنان خود ضربه وارد کنید. چالش اصلی مراحل محدود بودن زمان اتمام آن‌ها است. به‌نحوی که اگر نتوانید هدف خود را در زمان مشخص از بین ببرید، بازنده خواهید شد. بااین‌حال اگر از کاربران سرویس اپل آرکید هستید و قصد دارید یک بازی ریسینگ سرگرم‌کننده را تجربه کنید، بازی Agent Intercept را از دست ندهید.

دانلود بازی Agent Intercept

Hoop League Tactics

Hoop League Tactics

Hoop League Tactics یک بازی ورزشی خوش‌ساخت از استودیو Koality Game است که سعی کرده تا علاقه‌مندان ورزش بسکتبال را مجذوب خود کند. بازی از همان ابتدا با نوشته‌های مختلف نحوه گیم‌پلی خود را به‌بازیکنان آموزش می‌دهد. گیم‌پلی بازی هم بدین صورت است که اگر موفق به گرفتن توپ از حریف شوید، در حالت حمله قرار می‌گیرید و اگر هم توپ را از دست دهید، وارد حالت تدافعی می‌شوید. در حالت تهاجمی شما می‌توانید با قرار گرفتن در زمین حریف به هم‌تیمی‌های خود پاس دهید و سپس امتیاز کسب کنید. درمجموع شما کنترل کل منطقه زمین بازی را دراختیار ندارید و تنها می‌توانید حمله و دفاع را تجربه کنید. درواقع شما باید با استفاده از پاس دادن، پرتاب توپ و دریبل کردن در بازی امتیاز کسب کرده و به حریف خود غلبه کنید. سازندگان در بازی به بازیکنان اجازه داده‌اند تا ازطریق استراتژی‌های مختلف امتیاز کسب کنند. به‌عنوان مثال شما می‌توانید بازیکن خود نزدیک سبد قرار دهید و با پاس دادن به او، شرایط دانک زدن پیدا کند. درحالت تدافعی هم بازیکنان باید مانع پرتاب توپ و امتیاز گرفتن تیم حریف شوند. برای انجام این‌کار هم باید با زمان‌بندی مناسب و ضربه زدن به بازیکن حریف، توپ را از آن‌ها بدزدید و خود در حالت تهاجمی قرار گیرید. گرافیک بازی به‌صورت دوبعدی و پیکسلی است و در اکثر گوشی‌ها به‌راحتی اجرا می‌شود. اگر از علاقه‌مندان ورزش بسکتبال و بازی‌های کلاسیک هستید، بازی Hoop League Tactics را از دست ندهید.

دانلود بازی Hoop League Tactics

OneMan

OneMan

بازی بعدی یک اثر آرکید و ثبت رکوردی از توسعه‌دهنده مستقلی به‌نام فرنسیس اینترسو (Francis Entereso) است که به‌تازگی برای پلتفرم موبایل عرضه شده است. شما در بازی OneMan در نقش پسری قرار می‌گیرد که قصد دارد با افراد خلاف‌کار و اوباش درگیر شود. با شروع بازی شاهد میان‌پرده‌این هستید که در آن قهرمان بازی ظرف غذای خود را در دست دارد و در خیابان در حال قدم زدن است. در بین راه یکی از اعضای ارازل اوباش باعث می‌شود تا ظرف غذای او به زمین بیافتد و همین موضوع او را مجاب می‌کند که از آن‌ها انتقام بگیرد. OneMan شما را در یک بازی بی‌انتها قرار می‌دهد که وظیفه‌تان در آن ثبت رکورد است. گیم‌پلی بازی بدین صورت است که ارازل اوباش از هر سمت به شما نزدیک می‌شوند و باید با ضربه زدن روی سمت چپ‌وراست صفحه‌نمایش، آن‌ها را از بین ببرید. سازندگان برای چالش‌برانگیزتر کردن بازی از المان‌های ریتمیک استفاده کرده‌اند. به‌صورتی‌که هر حرکت شما باعث می‌شود دشمن‌تان هم یک حرکت انجام دهند. از آن‌جایی که قهرمان بازی با یک ضربه از بین می‌رود، باید مواظب حرکات خود باشید و بهترین تصمیم را در انتخاب مسیر خود بگیرید. انتخاب مسیر محدودیت زمانی دارد و درصورتی‌که به‌موقع این‌کار را انجام ندهید، نوبت خود را از دست خواهید داد. گرافیک بازی به‌صورت کارتونی است و تجربه آن می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده باشد. OneMan را می‌توانید به‌صورت رایگان از فروشگاه‌های اپ‌استور و پلی‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی OneMan

Extraordinary Ones: 5V5 MOBA

Extraordinary Ones: 5V5 MOBA

Extraordinary Ones: 5V5 MOBA یک بازی اکشن هیجان‌انگیز است که رقابت‌های آن به‌صورت پنج در مقابل پنج انجام می‌گیرد. این بازی توسط استودیو نام‌آشنای NetEase Games منتشر شده است و وقایع آن در یک آکادمی جریان دارد. سبک بازی از نوع موبا است و در آن بازیکنان در دو تیم پنج‌نفره، در سه نقشه‌ای قرار می‌گیرند که سه مسیر مختلف دارد. یک نفر در مسیر وسط و چهار نفر دیگر هم در دو سمت دیگر نقشه و جنگل قرار می‌گیرند. تیم‌ها باید خود را به پایگاه تیم مقابل برسانند و در مسیر خود با برج‌های امنیتی مختلفی روبه‌رو می‌شوند. بازی از همان‌ ابتدا به بازیکنان اجازه می‌دهد تا شخصیت اصلی خود را از میان سه قهرمان اصلی انتخاب کنند و پس از آن با وارد شدن به محیط بازی، نحوه گیم‌پلی آن را یاد بگیرند. کنترل بازی بدین شکل است که علاوه‌بر آنالوگ مجازی مربوط‌به حرکت و دکمه ضربه زدن، سه دکمه دیگر برای مهارت‌های ویژه قهرمان بازی دراختیار بازیکنان قرار گرفته است. هر قهرمان دارای دو مهارت اصلی است که با بالا رفتن سطح‌شان، در دسترس قرار می‌گیرند. سازندگان قهرمان‌های دیگری هم در بازی گنجانده‌اند که می‌توانید آن‌ها را با پول درون بازی آزاد کنید. از آن‌جایی که بازی به‌صورت چندنفره آنلاین است، از یک سیستم Matchmaking برای هر دور رقابت استفاده می‌کند که در این زمینه عملکرد قابل قبولی را از خود نشان می‌دهد. سازندگان علاوه‌بر بخش پنج‌به‌پنج مسابقات شخصی‌سازی شده یک‌به‌یک هم در بازی Extraordinary Ones: 5V5 MOBA قرار داده‌اند که باعث می‌شود بازی از حالت یکنواختی خارج شود. این بازی را می‌توانید هم‌اکنون به‌صورت رایگان دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی Extraordinary Ones: 5V5 MOBA

Anonymous Me

Anonymous Me

آخرین بازی هفته Anonymous Me نام دارد که یک بازی دوبعدی پلتفرمر با حال‌وهوایی کشور چین است. در این بازی باید با قرار گرفتن در نقش یک زن قاتل به‌نام Mang بین خیر و شر یکی را انتخاب کنید. بازی سه سلاح مختلف دراختیار شما قرار داده است و با سبک مبارزات هک‌اند‌اسلش ضربات کمبوی هیجان‌انگیزی را به شما ارائه می‌دهد. داستان بازی در زمان دودمان چین و اولین امپراطور این کشور رخ می‌دهد. امپاطوری که کل کشور چین را متحد کرده بود، حالا در حال فروپاشی است و در این بین زن قاتلی به‌نام «مَنگ» پس از آن‌که از یک سازمان شیطانی خارج شد، وارد یک توطئعه از پیش تعیین‌شده می‌شود. طراحی محیط بازی همگی با دست انجام شده است و درکنار موسیقی‌های آن همگی از حال‌وهوای کشور چین الهام گرفته شده‌اند. شخصیت منگ استاد شمشیرزنی و همین‌طور تیراندازی است و بازیکنان می‌توانند با استفاده از این سلاح‌ها ضربات کمبوی متعددی را به دشمنان خود وارد کنند. اگر به بازی‌های شرقی علاقه‌مند هستید، هم‌اکنون می‌توانید بازی Anonymous Me را با قیمت ۱.۹۹ دلار از فروشگاه پلی‌استور خریداری کنید.

دانلود بازی Anonymous Me

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی گوشی و قیمت گوشی به بخش موبایل دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید؛ انواع گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی و هواوی برای مقایسه در اختیار کاربران است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده