// پنجشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

نقشه جدید بازی PUBG معرفی شد؛ نقشه Vikendi از دسترس خارج شد

نقشه‌ی جدید بازی PUBG با نام Karakin رونمایی شد و نقشه‌ی برفی Vikendi نیز برای مدتی از دسترس خارج شده است.

با نزدیک‌تر شدن به زمان آغاز فصل ششم بازی PUBG، استودیو PUBG Corp نیز به‌ مرور محتواهای جدید و زیادی را برای این بازی بتل رویال معرفی می‌کند. طبق جدیدترین اخبار بازی، محتوایی که به‌تازگی معرفی شده است، نقشه‌ای به نام Karakin و همچنین تعدادی سلاح جدید است. همراه‌با این معرفی،‌ باید برای مدتی کوتاه نیز با نقشه‌ی برفی Vikendi خداحافظی کنید.

نقشه‌ی Karakin در ابعاد دو در دو کیلومتر و به شکل یک جزیره طراحی شده است که می‌تواند ۶۴ بازیکن را در خود جای دهد. در این نقشه موقعیت‌های مختلف جغرافیایی وجود دارد. وجود کوهستان برای نبرد تک‌تیر‌اندازها، نبردهای شلوغ شهری و سطوح زیرزمینی، نشان‌ دهنده‌ی تنوع بافت‌های محیطی در این نقشه هستند. برخی ویژگی‌های خاص این نقشه باعث می‌شود که در آن شاهد شلوغی بیش از حد نباشیم. بمب‌های چسبنده نوعی بمب قابل پرتاب هستند که از آن‌ها می‌توان در نقاط خاص استفاده کرد تا مانع از کمین کردن حریفان یا به اصطلاح کمپرها می‌شود. البته کمپرها هم از این بمب‌ها می‌توانند برای بالا بردن امنیت مقر خود استفاده کنند. سایر افراد نیز می‌توانند از آن‌ها برای کشف مکان‌های مخفی بهره ببرند.

بازی PUBG

بازی PUBG

محوریت اصلی این نقشه چیزی به نام Black Zone است که باعث می‌شود محیط بازی به‌مرور تغییر شکل دهد. به این معنی که هنگامی که شما در حال بازی هستید، برخی از ساختمان‌ها و مناطق به‌صورت تصادفی بمباران می‌شوند و همین مسئله باعث ایجاد هیجان هرچه بیشتر در این نقشه می‌شود. در خبری دیگر اینکه نقشه‌ی Vikendi برای مدتی از دسترس در بخش اصلی بازی خارج شده است. البته این نقشه کماکان در بخش Custom وجود دارد. در زیر می‌توانید بخش‌هایی از صحبت‌های سازندگان را در این‌باره مطالعه کنید:

از زمانی‌که نقشه‌ی برفی Vikendi را وارد بازی پابجی کردیم، بازخوردهای زیادی از سوی کاربران دریافت کردیم. کارایی کلی نقشه، ایجاد تعادل در اسپاون شدن بازیکنان و حتی ساختمان‌های این نقشه، همه و همه مواردی بودند که امکان بهبود و بهتر شدن را داشتند. در مدتی که این نقشه در دسترس بود بسیاری از بهبودهای لازم را اعمال کردیم. اما نظر ما این است که هنوز هم امکان بهبود برای این موارد وجود دارد. پس می‌توانیم از غیبت کوتاه‌مدت این نقشه استفاده کنیم و آن را بیش‌ازپیش بهینه و بهتر کنیم.

در حال حاضر تاریخ دقیقی برای در دسترس قرار گرفتن نقشه Karakin اعلام نشده است و این نقشه در قالب آپدیت 6.1 در سرورهای تست قابل بازی است. همچنین براساس گفته‌های استودیو PUBG Corp سرورهای لایو بازی در هفته‌ی جاری تنها میزبان گلایدرهای جدید هستند و به‌زودی نیز تمامی افراد می‌توانند این موارد را در بازی تجربه کنند. در پایان می‌توانید ویدیوی نقشه‌ی Karakin را در زیر مشاهده کنید:

دانلود ویدیو از آپارات


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده