// پنجشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۱

جدیدترین بازی های اندروید و آیفون؛ از Pascal's Wager تا Extraordinary Ones

این هفته از بازی تک‌نفره و جذاب OneMan گرفته تا دو بازی Anonymous Me و Warface: Global Operations را برای اندروید و iOS داریم.

در جریان هفته سوم دی ماه، بازی‌های جذابی برای پلتفرم موبایل در دسترس قرار گرفت. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های هک اند اسلش و دوبعدی هستید، بازی آیفون Anonymous Me می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. این در حالی است که علاقه‌مندان به بازی‌های نقش آفرینی، می‌توانند بازی Pascal's Wager را تجربه کنند و از تجربه‌ی خود لذت ببرند در ادامه نگاهی مختصر به بازی‌های عرضه شده در هفته سوم دی ماه خواهیم انداخت.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید. شما همچنین می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید به لینک دانلود و معرفی صدها بازی اندروید دسترسی داشته باشید.

Anonymous Me

Anonymous Me

Anonymous Me یک بازی اکشن پلتفرمر دوبعدی است که داستان آن در سرزمین چین روایت می‌شود. بازیکنان می‌توانند بین یکی از سه سلاح بازی مدام سوییچ و کومبوهای مختلفی را روی دشمنان خود اعمال کنند.

دانلود بازی Anonymous Me

Black Clover Phantom Knights

Black Clover Phantom Knights

بلک کلاور را می‌توان یکی از انیمه‌های سرگرم کننده‌ای دانست که در دسترس مخاطب‌ها قرار گرفته است. Black Clover Phantom Knights بر گرفته از این انیمه‌ی زیبا است و در جریان آن باید از سرزمین خود دفاع کنید.

دانلود بازی Black Clover Phantom Knights

Draw Chilly

Draw Chilly

در جریان بازی Draw Chilly، بازیکنان هدایت ولادیمیر را برعهده می‌گیرند که از سوی سوارکاران آخرالزمان، وظیفه دارد تا یک شهر را از برزخ و مشکلاتی که در آن قرار گرفته، خارج کند.

دانلود بازی Draw Chilly

Extraordinary Ones

Extraordinary Ones

Extraordinary Ones یک بازی موبایل موبال است که توسط شرکت NetEase Games عرضه شده است. در این بازی پنج‌به‌پنج، بازیکنان در دو تیم پنج نفره قرار می‌گیرند و در یک آکادمی مشغول نبرد با یکدیگر می‌شوند.

دانلود بازی Extraordinary Ones

Farm of Champions

Farm of Champions

Farm of Champions را می‌توان یک بازی شبیه‌سازی دانست؛ جایی‌که بازیکن باید یک مزرعه را گسترش دهد. همچنین با افزایش تولید محصولات کشاورزی و شیر، می‌توانید به یکی از بزرگ‌ترین مناطق کشاورزی تبدیل شوید.

دانلود بازی Farm of Champions

Fetching Furballs

Fetching Furballs

در بازی Fetching Furballs، بازیکنان وارد جهانی رنگارنگ می‌شوند و باید معماهای هر مرحله را حل کنند. همچنین در بازی موجودات یک چشم پوشیده از خز وجود دارد که باید آن‌ها را آزاد کنید.

دانلود بازی Fetching Furballs

Jerry’s Jungle Struggle

Jerry’s Jungle Struggle

Jerry’s Jungle Struggle، بازیکن را در نقش جری قرار می‌دهد که باید ازطریق قلاب سنگ خود، بشکه‌هایی را که به سمت او پرتاب می‌شوند، از بین ببرد. سرعت عمل و دقت، مواردی هستند که در این بازی اهمیت بالایی دارند.

دانلود بازی Jerry’s Jungle Struggle

Juyo Master

Juyo Master

در جریان بازی Juyo Master، بازیکن در نقش کاراکتری قرار می‌گیرد که با ضربه‌زدن به چپ و راست صفحه‌نمایش، مسیر حرکتی خود را تغییر می‌دهد. در ادامه باید تغییر مسیر خود را به‌گونه‌ای تغییر دهید که هم از ضربات دشمنان جلوگیری کنید، و هم اینکه آن‌ها را از بین ببرید.

دانلود بازی Juyo Master

Maze Machina

Maze Machina

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های نوبتی هستید، بازی Maze Machina می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای شما باشد. در این بازی موبایل بازیکن هدایت قهرمان کوچکی را برعهده می‌گیرد که گرفتار شخصی شرور شده است.

دانلود بازی Maze Machina

Mineblast

Mineblast

Mineblast را می‌توان یک بازی هیجان‌انگیز با طراحی‌های دوبعدی دانست. در این بازی بازیکن به‌واسطه‌ی دینامیت‌هایی که دارد، وارد معدن‌های مختلف می‌شود و وظیفه دارد که آن‌ها را منفجر کند. ازاین‌رو می‌توانید راه خود به خارج هر معدن را پیدا کنید.

دانلود بازی Mineblast

OneMan

OneMan

OneMan روایت‌گر داستان پسری است که قصد دارد ارازل و اوباش را از بین ببرد. در این‌جا بازیکن با یک بازی بی انتها طرف است و عملکرد شما در هر دور از بازی کردن، باعث می‌شود رکورد بهتر و متفاوت‌تری نسبت‌به قبل را ثبت کنید.

دانلود بازی OneMan

Pascal’s Wager

Pascal’s Wager

Pascal’s Wager یک بازی اکشن نقش‌آفرینی با جهانی فانتزی و تاریک است. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب Pascal’s Wager، طراحی و گرافیک واقع‌گرایانه بازی است که درکنار مبارزات هیجان‌انگیز آن، می‌تواند مخاطب را سرگرم کند.

دانلود بازی Pascal’s Wager

People Vs People

People Vs People

People Vs People یک بازی کاملا آنلاین و رقابتی است که در جریان آن به‌واسطه‌ی کارت‌هایی که دارید، باید تلاش کنید و استراتژی‌های مختلفی را پیاده‌سازی کنید تا برنده بازی شوید.

دانلود بازی People Vs People

Sneak Master

Sneak Master

تیم سازنده Sneak Master بیش از ۲۰۰ مرحله کوچک متفاوت را برای بازیکن درنظر گرفته است که در جریان آن باید بدون شناسایی شدن، مراحل را پشت سر بگذارید. نوع کامل کردن مراحل، موردی است که شما را به چالش می‌کشد.

دانلود بازی Sneak Master

Warface: Global Operations

Warface: Global Operations

Warface را می‌توان یکی از بازی‌های رایگان کامپیوتر و کنسول‌های بازی دانست که تا به امروز توانسته مخاطبان مختلفی را به خود جذب کند. Warface: Global Operations، نسخه موبایل این بازی به‌حساب می‌آید که تیم سازنده سعی کرده ویژگی‌های بازی را به‌گونه‌ای طراحی کند که مناسب پلتفرم موبایل باشد.

دانلود بازی Warface: Global Operations

Zombie Football

Zombie Football

در بازی Zombie Football، شما در تنها بازیکن داخل زمین هستید که به زامبی تبدیل نشده است. ازاین‌رو باید تلاش کنید تا درکنار زنده ماندن، تیم خود را پیروز میدان کنید.

دانلود بازی Zombie Football

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده