// پنجشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۹

شایعه ساخت نسخه جدید Mass Effect قوت گرفت

حساب کاربری توییتر بایوور، با انتشار یک موسیقی متن از بازی Mass Effect، به شایعه ساخته شدن نسخه جدید این مجموعه را قوت بخشید.

استودیو بایوور (BioWare) جزو آن دسته از استودیوهایی است که روزهای خوشی را پشت سر نمی‌گذارد. درابتدا ازطریق بازی Mass Effect: Andromeda قصد داشتند جهانی متفاوت و لذت بخش را در دسترس مخاطب قرار دهند، اما محصول نهایی آنطور که باید و شاید مورد توجه کاربران قرار نگرفت. همچنین در ادامه به‌واسطه‌ی بازی Anthem، محصولی با ایرادات فنی متعددی را به بازار عرضه کردند که سبب شد هواداران تاحدی از این استودیو ناامید شوند.

چند ماهی است که شایعاتی به‌گوش می‌رسد از اینکه استودیو بایوور در حال کار روی نسخه جدید مس افکت است. طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر بایوور، ویدیویی را منتشر کرده که مربوط‌به یکی از ساندترک‌های زیبای نسخه اول است. از آنجا که هیچ مناسبتی در تقویم مس افکت دیده نمی‌شود، احتمال دارد که استودیو بایوور با این کار به نسخه جدید این مجموعه اشاره می‌کند.

همچنین امکان دارد که الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، ناشر سری مس افکت، یک کالکشن ریمستر شده از سه نسخه‌ ابتدایی را برای کاربران درنظر گرفته باشد. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که به حقیقت تبدیل می‌شوند یا خیر. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده