نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

نقشه‌ی جدید Minecraft دنیای هری پاتر را به این بازی می‌آورد

Floo Network نام تیم کوچکی است که بسیاری از مکان‌های مشهور و اسطوره‌ای مجموعه‌ی هری پاتر را در بازی Minecraft طراحی کرده است.

تیم کوچک و خلاقی به نام فلو نتورک، برخی از مناطق مجموعه‌ی محبوب هری پاتر را در بازی Minecraft بازسازی کرده که در تریلر زیر می‌توانید نگاهی به آن داشته باشید:

تماشا در یوتیوب

همان‌طور که در این تریلر مشاهده می‌کنید، اعضای تیم فلو نتورک، بسیاری از مکان‌های خاطره‌انگیز فیلم‌های هری پاتر را به دنیای ماینکرفت آورده‌اند. این موارد، شامل مدرسه‌ی جادوگری هاگوارتز، دایاگون اَلی، پرایوت درایو، روستای Hogsmeade و چندین مورد دیگر هستند. طراحی این  مکان‌ها تا حد زیادی به نسخه‌ی اصلی خود در فیلم‌های هری پاتر پایبند است که این موضوع موجب جذابیت دوچندان این نقشه شده است.

بازسازی دنیای جادوگری هری پاتر تنها برای نمایش صورت نگرفته است؛ این، یک نقشه‌ی کاملاً کاربردی و مملؤ از معماها و ماجراهای مختلف است و همان‌طور که در ویدیوی گیم پلی آن نیز نشان داده شد، می‌توان معماها و پازل‌های زیادی را درکنار چند مورد مبارزه علیه موجوداتی مانند پیکسی‌ها و دمنتورها را مشاهده کرد. ضمن اینکه در این ویدیو می‌توان برخی از لوت‌های این نقشه، از جمله سکه‌ها، کارت‌های جادوگری و نوشیدنی‌های مخصوص را که در طول روند بازی جمع آوری می‌شوند مشاهده کرد. مسلماً اگر در این نقشه، امکان بازی درکنار دوستان فراهم نشده باشد، نمی‌توان آن را Minecraft نامید. ازاین‌رو، می‌توانید درکنار دوستان خود در راهروهای جادویی هاگوارتز و کوچه‌های Hogsmeade به گشت‌و‌گذار بپردازید.

هنوز زمان مشخصی برای فراهم شدن امکان دسترسی به این نقشه تعیین نشده است؛ اما کاربرانی که از فعالیت‌های این گروه در وبسایت Patreon حمایت می‌کنند، قادر به دسترسی به نسخه‌ی فعلی این نقشه خواهند بود. ضمن اینکه یک کانال Discord نیز به منظور اطلاع‌رسانی از آخرین اخبار مرتبط با این پروژه راه‌اندازی شده است. نقشه‌ی هری پاتر بازی Minecraft به‌صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد اما برای بازی در این نقشه به یک سری ملزومات نیاز خواهید داشت. در بخش پرسش‌های متداول کانال دیسکورد Floo Network اعلام شده که نسخه‌ی قابل بازی این نقشه، تنها با Minecraft Java Edition سازگار خواهد بود. لذا از نسخه‌‌های فعلی این بازی مانند Bedrock پشتیبانی نخواهند شد.

براساس دیگر اخباری که در ارتباط با بازی Minecraft منتشر شده است، به نظر می‌رسد که مارکوس ناچ پرسون، خالق این بازی به‌دنبال تأسیس یک استودیوی بازی‌سازی جدید است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده