نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۰

دیو باتیستا به جمع بازیگران فصل دوم سریال See اضافه شد

شبکه Apple TV Plus از اضافه شدن دیو باتیستا به جمع بازیگران فصل دوم سریال See با بازی جیسون موموآ، خبر داده است.

سریال See (دیدن) یکی از اولین سریال‌های سرویس استریم Apple TV Plus بود که با اینکه نتوانست نقدهای مثبتی را دریافت کند، اما با استقبال بینندگان این سرویس استریم اینترتی تازه تاسیس مواجه شد و اپل خیلی زود از تمدید این سریال برای فصل دوم خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر جدیدی به جمع بازیگران فصل دوم سریال See اضافه شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، دیو باتیستا، بازیگر نقش درکس ویرانگر در دو قسمت اول فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) و فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت)، پس از توافق با اپل به جمع بازیگران فصل دوم این سریال شبکه اپل تی وی پلاس اضافه شده، اما در حال حاضر اطلاعاتی از نقش او در این سریال درام و علمی تخیلی در دسترس نیست. 

See

جیسون موموآ، هرا هیلمار، الفری وودارد، نستا کوپر، سیلفیا هوکس، کریستیان کامارگو، یادیرا گوئوارا-پریپ و آرچی مدکوی، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال See حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. استیون نایت، سازنده سریال Peaky Blinders (پیکی بلایندرز)، وظیفه ساخت فصل اول سریال «دیدن» را بر عهده داشته، اما جاناتان تروپر شورانر فصل دوم این سریال خواهد بود. همچنین فرانسیس لارنس، کارگردان سه قسمت از مجموعه فیلم The Hunger Games (هانگر گیمز)، به‌عنوان تهیه کننده در سریال See حضور دارد که او وظیفه کارگردانی سه قسمت اول این سریال را نیز بر عهده داشته است. مراحل فیلمبرداری فصل دوم این سریال قرار است از ماه آینده آغاز و تا تابستان سال آینده ادامه پیدا کند.

اتفاقات سریال See در آینده و ۶۰۰ سال دیگر جریان دارد که انسان‌ها پس از یک فاجعه آخرالزمانی که در آن با شیوع یک میکروب کشنده بسیاری از انسان‌ها کشته شده و کسانی که زنده مانده‌اند، بینایی خود را از دست داده‌اند. حال انسان‌ها به زندگی قبیله‌ای بازگشته‌اند و جامعه جدید در تلاش است تا راه حلی برای زنده‌ماندن و شکار در حالت نابینایی پیدا کنند. در همین حال زن یک جنگجوی کور به‌نام بابا واس دوقلوهایی را به‌دنیا می‌آورد که می‌توانند ببینند. در سال ۲۰۲۰ شاهد حضور باتیستا در آثاری چون فیلم My Spy (جاسوس من)، فیلم Army of the Dead (ارتش مردگان) و ریبوت فیلم Dune (تل‌ماسه)، خواهیم بود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده