نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۰

فروش ابزار آلات با تخفیفات باورنکردنی!

فروشگاه اینترنتی ابزار میهن باتوجه‌به استقبال گسترده مشتریان، فروش ویژه زمستانه خود را آغاز کرده است. این فروشگاه در حال حاضر اکثر محصولات موجود را با تخفیفات ویژه به فروش می‌رساند.

به دنبال آغاز فروش ویژه زمستانی فروشگاه اینترنتی ابزار میهن در ادامه می‌توانید برخی از محصولات پر فروش طرح فروش زمستانی ابزار میهن را به شرح زیر مشاهده کنید.

کیف ابزار زارا

کیف ابزار زارا از کیف‌های پر مصرف و پر فروش است که در داخل خودرو و سایر مصارف خدماتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. طراحی منحصر‌به‌فرد این کیف باعث شده است تا داخل آن فضای مناسبی جهت چیدمان ابزار آلات وجود داشته باشد. جهت خرید کیف ابزار زارا می‌توانید به سایت ابزار میهن به آدرس www.abzarmihan.com مراجعه کنید.

ابزار میهن

رنگ دوپلی کالر

اسپری رنگ دوپلی کالر یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین اسپری رنگ‌های دنیا است که قابل استفاده روی انواع سطوح مانند سیمان، گچ، سرامیک و ... است. این اسپری همچنین مقاومت بسیار بالایی در مقال رطوبت را دارا است. از دیگر ویژگی‌های رنگ دوپلی کالر، می‌توان به خشک شدن سریع آن اشاره کرد.

در حال حاضر انواع رنگ دوپلی کالر با بیش از ۴۰ نوع، در فروشگاه ابزار میهن به‌صورت آنلاین با تخفیف ویژه به‌صورت محدود به فروش می‌رسد.

ابزار میهن

اسپری ناهید

از دیگر محصولات موجود در فروشگاه ابزار میهن می‌توان به اسپری ناهید اشاره کرد. اسپری ناهید دارای ویژگی پاک کنندگی و چربی زدایی قوی است و یکی از ابزارهای رایج و مناسب نظافتی است. از اسپری ناهید می‌توان برای نظافت حسگر ها، دکمه های تلفن، رله‌های برق و ... استفاده کرد. در صورتی که قصد خرید اسپری خشک و چرب ناهید را با قیمت مناسب و تخفیف ویژه دارید، می‌توانید به فروشگاه ابزار میهن مراجعه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده