// چهار شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۰

تصاویر جدیدی از بازی Half-Life: Alyx فاش شد

کانال یوتیوب Valve News Network به‌تازگی ویدیویی را منتشر کرده که ۹ تصویر منتشر نشده از بازی Half-Life: Alyx را نشان می‌دهد.

سال‌ها است که هواداران سری Half-Life، منتظر معرفی نسخه سوم این مجموعه هستند تا بتوانند یک بار دیگر با شخصیت‌های دوست داشتنی این مجموعه دیدار داشته باشند. این در حالی است که شرکت ولو (Valve) به‌جای معرفی نسخه سوم، یک اسپین آف با نام Half-Life: Alyx را معرفی کرد. نکته‌ی جالب این است که Half-Life: Alyx یک بازی واقعیت مجازی برای هدست‌های واقعیت مجازی است. ازاین‌رو کاربرانی که دارای هدست‌های آکیولس ریفت،‌ آکیولس کوئست، Valve Index، اچ‌تی‌سی وایو و ویندوز میکسد ریلیتی هستند، می‌توانند این بازی را روی استیم تجربه کنند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، یک کانال یوتیوب به‌نام Valve News Network ویدیویی را منتشر کرده که در جریان آن ۹ تصویر جدید را از بازی Half-Life: Alyx منتشر کرده است. درواقع این‌ها تصاویر فاش شده‌ای هستند که توسط یک منبع داخلی ولو به‌دست صاحب کانال Valve News Network رسیده است. کاربران زومجی در ادامه می‌توانند تصاویر فاش شده را در زومجی تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند. بازی Half-Life: Alyx در تاریخ نامشخصی از ماه مارس برای هدست‌های واقعیت مجازی ذکر شده عرضه می‌شود.

Half-Life: Alyx


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده