نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

لودینگ ۸۰: بازی‌هایی که توسط یک نفر ساخته شده‌اند، CES 2020 و SSD در کنسول‌های نسل بعد

در هشتادمین قسمت از برنامه لودینگ، به جمع‌بندی CES 2020 می‌پردازیم، از بازی‌هایی می‌گوییم که تنها توسط یک نفر ساخته شده‌اند و در رابطه با SSD و نسل بعد صحبت می‌کنیم.

هفته گذشته CES 2020، یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویدادهای دنیای تکنولوژی، در لاس‌وگاس ایالات متحده برگزار شد. در این مراسم، ضمن معرفی جدیدترین تکنولوژی‌ها، سخت‌افزارها و گجت‌های مخصوص بازی زیادی نیز توسط شرکت‌های مختلف رونمایی شد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در لودینگ ۸۰ و در یک پرونده ویژه سری بزنیم به ایالت نوادا و یک «جمع‌بندی مخصوص گیمرها» از این مراسم تهیه کنیم.

در سال‌های اخیر، بازی‌های ایندی رونق بسیار زیادی گرفته‌اند و استودیوهای کوچک با اعضای بسیار کم، محصولات فوق‌العاده‌ای را روانه بازار کرده‌اند. در این میان وجود دارند توسعه‌دهندگانی که یک‌نفره و به تنهایی دست به خلق تعدادی از شاهکارهای سال‌های اخیر دنیای بازی‌های ویدیویی زده‌اند. در لودینگ این هفته و در بخش تاپ‌فایو، پنج عدد از بهترین بازی‌هایی را معرفی کرده‌ایم که تنها توسط یک نفر ساخته شده‌اند.

پس از شروع شایعات مختلف در رابطه با کنسول‌های نسل بعد، یکی از شایعاتی که خیلی سریع رنگ و بوی واقعیت به خود گرفت استفاده از حافظه‌های ذخیره‌سازی پرسرعت SSD در آنها بود. به همین خاطر در یک پرونده ویژه دیگر در لودینگ این هفته گمانه‌زنی‌هایی راجع به تاثیر استفاده از این تکنولوژی در کنسول‌های نسل بعد انجام داده‌ایم.

آیتم‌های ثابت لودینگ مانند دماسنج و تازه‌ها نیز مثل همیشه به حضور پرقدرت خود در لودینگ ادامه داده‌اند. پس با ما همراه باشید و به تماشای لودینگ ۸۰ بنشینید:

دانلود از آپارات | تماشا از یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده