// چهار شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

Path of Exile در سال ۲۰۲۰ چهار بسته‌ الحاقی جدید دریافت می‌کند

استودیوی سازنده‌ی بازی Path of Exile اعلام کرد که در سال ۲۰۲۰ میلادی، چهار محتوای بزرگ برای این بازی منتشر خواهد شد.

ضمن اعلام خبر انتشار نسخه‌ی دوم بازی نقش آفرینی اکشن Path of Exile، استودیوی Grinding Gear Games تایید کرد که رشد نسخه‌ی اول این سری هم‌چنان در سال ۲۰۲۰ ادامه خواهد داشت.

با وجود اینکه اطلاعات در حال حاضر محدود هستند، در پستی در وب‌سایت این استودیو اعلام شد که این بازی طبق برنامه‌ی معمول خود، به صورت سه ماهه به‌روزرسانی‌های جدید را به شکل بسته‌های الحاقی دریافت می‌کند. درباره‌ی اولین بسته که با آپدیت 3.10.0 خواهد بود، احتمالاً در ماه آینده‌ی میلادی اطلاعات جدیدی را دریافت می‌کنیم و عرضه‌ی آن هم به احتمال قوی در ماه مارس است. در بخشی از این پست آمده است:

زمان‌بندی عرضه‌ی بسته‌ها، ممکن است یک یا دو هفته نسبت به سال گذشته متفاوت باشد. دلیل این کار، این است که به‌روزرسانی‌های بزرگ‌تر، در زمان عرضه به صورت کامل آزمایش شوند و بدون نقص در اختیار بازیکنان قرار بگیرند. 

به گفته‌ی آن‌ها، در مورد Path of Exile 2 که به عنوان آپدیت 4.0.0 شناخته می‌شود، احتمالاً اطلاعات بیشتری را در میانه‌ی سال ۲۰۲۰ دریافت کنیم:

به روزرسانی 4.0.0 هم‌چنان در دست توسعه بوده و تیم ما در حال کار روی محتوایی است که در دموی بخش اول رویداد ExileCon نشان داده نشد. انتظار ما این است که تا اواسط سال، شاید نزدیک به رویداد E3، اطلاعات و محتوای قابل توجه جدیدی را ارائه دهیم. به محض این‌که برنامه‌ی کاری ما مشخص شد، به شما اطلاع رسانی می‌کنیم. 


منبع PCGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده