نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

تیم OG رشته Dota 2 در مرحله مقدماتی ESL One LA شرکت می‌کند

تیمِ OG با انتشارِ توییتِ جدیدی از شرکت در مرحله‌ی مقدماتی مسابقاتِ ای‌اس‌ال وان لس‌آنجلسِ بازی Dota 2 خبر داد.

هنوز چند روز تا آغازِ مسابقاتِ DreamLeague Season 13 باقی مانده است، اما حالا در تازه‌ترین اخبارِ مسابقات مطلع شدیم که اطلاعاتی از تورنمنتِ ESL One Los Angeles Major منتشر شده است. مسابقاتِ ای‌اس‌ال وان لس‌آنجلس لقبِ سومین رویدادِ میجورِ فصلِ ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 را یدک می‌کشد و بر اساسِ شواهد می‌توان انتظارِ یک رویدادِ باشکوه را از آن داشت. با اینکه مرحله‌ی مقدماتی مسابقاتِ ای‌اس‌ال وان لس‌آنجلس کارش را آغاز نکرده است و براین‌اساس نامِ تیم‌های حاضر در این رویدادِ دارای امتیازِ Dota Pro Circuit مشخص نیست، اما ما درحال‌حاضر نامِ یکی از شرکت‌کنندگان آن را می‌دانیم که نامِ بزرگی نیز در میان تیم‌ها به‌حساب می‌آید. تیمِ OG پس از مدت‌ها دوری از رقابت‌ها نهایتاً با مسابقاتِ ESL One Los Angeles  کارش در این فصل را آغاز می‌کند. همان‌طور که می‌دانید، قهرمانِ مسابقاتِ اینترنشنالِ ۸ و اینترنشنالِ ۹، پس از پایانِ آخرین تورنمنتِ اینترنشنال از رقابت‌ها دور بوده است.

درحال‌حاضر نمی‌دانیم که آیا تیمِ OG با ترکیبِ اصلی خود در مسابقاتِ ESL One Los Angeles Major شرکت می‌کند یا شاهد تغییراتی در ترکیب آن‌ها خواهیم بود. درهمین‌راستا شایعاتی وجود دارد که از پیوستنِ ییک "MidOne" نای ژنگ به این تیم حکایت می‌کند. بااین‌حال، این موضوع تابه‌حال تایید یا تکذیب نشده است و باید زمانِ بیشتری را برای انتشارِ اطلاعاتِ رسمی منتظر بمانیم. تماشای اینکه چه اتفاقی برای تیمِ OG در مرحله‌ی مقدماتی مسابقاتِ ای‌اس‌ال وان لس‌آنجلس می‌افتد، بسیار جالب خواهد بود. مدت‌ها از زمانی که شاهدِ بازی‌های این تیمِ بزرگ بودیم می‌گذرد و بازی Dota 2 پس از به‌روزرسانی Outlanders تغییراتِ بسیاری به خود دیده است.

فراموش نکنید که به تماشای بازی‌های نفس‌گیر و هیجان‌انگیزِ مسابقاتِ DreamLeague Season 13 که در بازه‌ی زمانی ۲۸ دی تا ۶ بهمن (۱۸ تا ۲۶ ژانویه ۲۰۲۰) در آلمان برگزار می‌شود، بنشینید. تعدادِ ۱۶ تیمِ برترِ سراسرِ دنیا برای کسبِ بخشی از جایزه‌ی نقدی ۱ میلیون دلاری و ۱۵ هزار امتیازِ Dota Pro Circuit در این تورنمنتِ عظیم به رقابت می‌پردازند. در مرحله‌ی گروهی این رویداد ابتدا شانزده تیم به ۴ گروه تقسیم می‌شوند و در گروه‌های خود به‌شکلِ Best-of-Three به رقابت می‌پردازند. تیم‌ها بر اساس بردهایشان امتیاز کسب می‌کنند و این امتیازات آن‌ها را در یکی از چهار جایگاهِ گروه‌ها قرار می‌دهد. در پایانِ این مرحله، دو تیمِ ابتدای جدولِ هر گروه به براکتِ بالایی و دو تیمِ انتهای جدولِ هر گروه به براکتِ پایینی مرحله‌ی اصلی راه پیدا می‌کنند. شما می‌توانید سایرِ اخبارِ مربوط‌به مسابقاتِ دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن دنبال کنید و نظراتِ خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایتِ زومجی در میان بگذارید.


منبع ESTNN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده