// چهار شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۰

مایکروسافت در نمایشگاه E3 2020 حضور خواهد یافت

پس از عدم حضور سونی در E3 2020، مایکروسافت اعلام کرده که در این نمایشگاه حضور دارد و سخت در تلاش جهت آماده شدن برای E3 2020 هستند.

دیروز بود که سونی اعلام کرد در نمایشگاه E3 2020 حضور ندارد و برنامه‌های آن‌ها، با این نمایشگاه در یک راستا قرار ندارد. ازاین‌رو کاربران علاقه‌مند بودند که بدانند مایکروسافت در این نمایشگاه حضور پیدا خواهد کرد یا این شرکت هم قصد دارد رویدادهای مخصوص‌به خود را برگزار کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی و پس از منتشر شدن این خبر، فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس باکس مایکروسافت، در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد که آن‌ها در نمایشگاه E3 2020 حضور پیدا خواهند کرد. فیل اسپنسر دراین‌باره می‌گوید:

تیم ما سخت در تلاش برای نمایشگاه E3 است. در آینده اطلاعات بیشتری را حول این موضوع با آن‌هایی که علاقه‌مند به تجربه‌ی بازی‌های ما هستند، به اشتراک خواهیم گذاشت. روش کاری ما همواره به‌واسطه‌ی خلاقیت و پیشرفت فنی، در حالت پیشروی است و سال ۲۰۲۰، نقطه عطفی برای تیم ایکس‌باکس خواهد بود.

بااینکه هنوز فهرست تمامی شرکت کنندگان منتشر نشده است، اما چندسالی است که شاهد حضور استودیوها و شرکت‌های بازی‌سازهای کم‌تری نسبت‌به سال‌های گذشته هستیم. برای مثال الکترونیک آرتز (Electronic Arts) رویداد ویژه خود را قبل از شروع E3 آغاز می‌کند. همچنین شرکت اکتیویژن (Activision) در رویداد سال گذشته حتی یک غرفه هم نداشت. باید منتظر بمانیم و ببینیم که وضعیت E3 2020 به چه شکل خواهد بود.

بااین‌حال به‌نظر می‌رسد در کنفرانس خبری مایکروسافت شاهد به‌نمایش درآمدن محتویات مختلف برای ایکس باکس سری ایکس خواهیم بود و مایکروسافت این کنسول را برای عموم به‌نمایش خواهد گذاشت. البته این احتمال هم وجود دارد که همانند ایکس باکس وان، مایکروسافت یک رویداد مجزا را برای این کار درنظر بگیرد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده